لیست قیمت میلگرد نورد آریان فولاد


مکان: البرززمان حمل و بارگیری: سریع
نام محصولسایزاستانداردکمترین قیمت(تومان)وزن(کیلوگرم)محل بارگیری
میلگرد آجدار 10 نورد آریان فولاد
شاخه ۱۲ متری
10A2

ثابت۲۵٬۹۳۵

به‌روزرسانی :
7بویین زهرا
میلگرد آجدار 10 نورد آریان فولاد
شاخه ۱۲ متری
10A3

ثابت۲۵٬۹۳۵

به‌روزرسانی :
7بویین زهرا
میلگرد آجدار 12 نورد آریان فولاد
شاخه ۱۲ متری
12A2

ثابت۲۵٬۱۱۶

به‌روزرسانی :
10بویین زهرا
میلگرد آجدار 12 نورد آریان فولاد
شاخه ۱۲ متری
12A3

ثابت۲۵٬۱۱۶

به‌روزرسانی :
10بویین زهرا
میلگرد آجدار 14 نورد آریان فولاد
شاخه ۱۲ متری
14A3

ثابت۲۴٬۹۳۴

به‌روزرسانی :
14بویین زهرا
میلگرد آجدار 16 نورد آریان فولاد
شاخه ۱۲ متری
16A3

ثابت۲۴٬۹۳۴

به‌روزرسانی :
18بویین زهرا
میلگرد آجدار 18 نورد آریان فولاد
شاخه ۱۲ متری
18A3

ثابت۲۴٬۹۳۴

به‌روزرسانی :
23بویین زهرا
میلگرد آجدار 20 نورد آریان فولاد
شاخه ۱۲ متری
20A3

ثابت۲۴٬۹۳۴

به‌روزرسانی :
28.5بویین زهرا
میلگرد آجدار 22 نورد آریان فولاد
شاخه ۱۲ متری
22A3

ثابت۲۴٬۹۳۴

به‌روزرسانی :
35بویین زهرا
میلگرد آجدار 25 نورد آریان فولاد
شاخه ۱۲ متری
25A3

ثابت۲۴٬۹۳۴

به‌روزرسانی :
46بویین زهرا

ثبت سفارش میلگرد از عصرآهن

تنها با یک تماس خرید کنید...

1.تماس با عصرآهن

با عصرآهن تماس گرفته و درخواست اولیه خود را ثبت نمایید

2.ثبت درخواست خرید و صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور بعد از تماس با مشاورین عصر‌آهن و ثبت درخواست اولیه

3.نحوه تسویه حساب

واریز مبلغ پیش فاکتور بعد از تایید آن توسط مشتری به حساب شرکت

4.ارسال و تحویل بار

صدور حواله و ارسال بار توسط عصرآهن به مشتری

5.تسویه نهایی

واریز مابه التفاوت مبلغ پیش فاکتور بعد از مشخص شدن وزن دقیق بار به حساب مشتری

نمودار تغییرات قیمت میلگرد نورد آریان فولاد

درباره میلگرد آریان فولاد بوئین زهرا

آریان فولاد به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مقاطع فولادی تماما خصوصی در ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود. این شرکت با بیش از سه دهه تجربه موفق در زمینه تولید محصولات فولادی از قبیل میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی، ریل، ورق و انواع شمش‌های ساختمانی، با بالاترین استانداردها و کیفیت تولید، محصولات خود را به دست مصرف‌ کنندگان ارائه می‌دهد.

در این قسمت از وب‌سایت عصرآهن، شما می‌توانید قیمت روز میلگرد، میلگرد آریان، قیمت میلگرد آجدار آریان را مشاهده نموده و با واحد فروش این شرکت تماس حاصل نموده و خرید خود را ثبت نمایید.

کارخانه میلگرد آریان بوئین زهرا به تولید انواع میلگرد ساده، آجدار و مفتول می‌پردازد. برای اطلاع از قیمت میلگرد آریان فولاد به جدول بالا مراجعه کنید و یا با مجموعه عصرآهن تماس بگیرید.

در حال حاضر میلگرد آریان فولاد در دو گرید A2 و A3 در سایزهای 10، 12، 14، 16، 20، 22 و 25 تولید می‌شود. کیفیت میلگرد آریان فولاد تایید شده و در بازار آهن ایران طرفداران زیادی را جذب کرده است.

شرکت نورد آرین فولاد در مرداد ماه سال ۱۳۸۵ وارد بورس فلزات تهران شد و قصد دارد محصولاتش را به کشورهای منطقه به‌ ویژه عراق، ترکیه، افغانستان، ارمنستان و... ارسال کند. 

 برای مشاهده میلگرد آریان فولاد و دیگر محصولات تولیدی آن می‌توانید به جدول بالا مراجعه کنید.

مشخصات میلگرد آجدار آریان فولاد

باید توجه داشت که بر روی میلگردهای تولیدی توسط شرکت آریان فولاد علامت اختصاری AS-CY یا AS-JU حک شده است. این اقدام امکان تشخیص اصلی یا تقلبی بودن محصول را برای مصرف ‌کننده فراهم می‌کند.

علاوه بر این مزایا، موقعیت مناسب جغرافیایی این شرکت برای پروژه‌های ساختمانی و صنعتی در قسمت‌های مرکزی و شمالی کشور نیز از جمله مواردی است که منجر به کاهش هزینه‌های حمل و نقل می‌شود. تمام این ویژگی‌ها، میلگرد آریان فولاد را از بهترین برندهای موجود در بازار تبدیل کرده است.

در مورد قیمت‌ گذاری میلگردهای آریان فولاد، باید ذکر کرد که همچون دیگر مقاطع فولاد، این قیمت‌ها به نرخ دلار، تصمیمات سیاسی و اقتصادی کشور وابسته است. بنابراین، ممکن است تغییرات روزانه، هفتگی و ماهانه داشته باشد.

برای دریافت قیمت میلگرد امروز، می‌توانید به سایت عصرآهن مراجعه کرده و با مشاوران فروش تماس بگیرید تا از قیمت فعلی و تغییرات آن و سایر جزئیات مرتبط با خرید مطلع شوید. این اطلاعات به شما اطمینان می‌دهد تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

قیمت میلگرد آریان فولاد امروز

قیمت میلگرد آریان فولاد بوئین زهرا روزانه به روز می‌شود، با توجه به وضعیت دلار، شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، کیفیت محصولات کارخانه، عرضه و تقاضا و سایر عوامل مرتبط می ‌باشد. این بروزرسانی ها روزانه در سایت و تمام شبکه‌های ارتباطی عصرآهن اعمال می‌شود. قیمت میلگرد آریان فولاد با کیفیت بسیار مناسب کالا منطبق است.

آریان فولاد به عنوان تولید کننده برجسته مقاطع سنگین و نیمه سنگین در ایران و خاورمیانه، از تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد و با استفاده از نیروهای متخصص در زمینه فولاد، توانسته به عنوان نخستین تولید کننده این نوع محصولات در منطقه شناخته شود. این شرکت که در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ نفر در بخش‌های تولیدی مختلف به صورت مستقیم مشغول به کار هستند، با خرید تجهیزات روز از کشورهایی چون آلمان، ژاپن، ایتالیا و محصولات خود را با بهترین استانداردها در بازار داخلی و منطقه تولید و عرضه می‌نماید. به عنوان مثال، همکاری با کارخانه DEMAG آلمان برای راه‌اندازی خط نورد گرم مقاطع سنگین، توانایی تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا را به دست آورده است، به حدی که به کشورهایی چون ارمنستان و ترکیه صادرات قابل توجهی دارد.

قیمت میلگرد آرین فولاد

لازم به ذکر است قیمت میلگرد آریان فولاد روزانه به‌صورت لحظه‌ای در همین صفحه آپدیت می‌شود بنابراین با مراجعه به وب‌سایت می‌توانید از قیمت روز میلگرد آرین فولاد و دیگر محصولات آن مطلع شوید.

 قیمت میلگرد بوئین زهرا توسط خود تولیدکننده اعلام می‌گردد سپس در جدول بالا درج می‌گردد. همچنین برای استعلام قیمت روز می‌توانید با مجموعه تماس تلفنی برقرار کنید.

برای خرید میلگرد آریان فولاد و دیگر محصولات آن با مجموعه عصرآهن از طریق شماره 0414180 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش در خرید، شما را راهنمایی کنند. واحد فروش بعد از استعلام قیمت و موجودی شما را مطلع خواهند کرد. 


برای مشاوره و خرید میلگرد
نورد آریان فولاد، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس کارشناس فروش
۴۱۸۰ - ۰۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را برای این تولیدکننده بنویسید...

امتیاز تولیدکننده

3 از 5

1 نفر رای داده‌اند

کیفیت محصول

3

ارزش خرید نسبت به قیمت

3

زمان تحویل بار

3

سایر تولیدکنندگان

تولیدکنندگانی که به کارخانه نورد آریان فولاد نزدیک هستند!

برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱