تولید ماهانه مجتمع فولاد صنعت بناب به 22 هزار تن رسید!

تولید ماهانه مجتمع فولاد صنعت بناب به 22 هزار تن رسید!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹
تاریخ به‌روزرسانی: ۶ مرداد ۱۴۰۱
زمان مطالعه: 1 دقیقه

عصر آهن: مجتمع فولاد صنعت بناب رکورد جدیدی را در واحدهای فولادسازی و مجموع ذوب و فولاد در خرداد ماه به ثبت رساند و توانست رقم قابل توجهی را در میزان تولید خود بدست آورد.

به گزارش عصر آهن، تا بیش از این، میزان تولید واحد ذوب شاهین برابر 20 هزار و 422 تن بوده است که این میزان تولید در خرداد ماه سال جاری به رقم 22 هزار و 373 تن رسید. یعنی  چیزی در حدود 1951 تن به تولیدات خود در بخش فولادسازی و ذوب و آهن اضافه کرد.

در واحد فولادسازی شاهین و فولادسازی شهریار نیز شاهد رکورد جدیدی از این مجموعه بوده‌ایم و میزان تولیدات در این دو بخش از رقم 33 هزار و 534 تن به 35 هزار و 903 تن رسیده است. در مورد تولید ذوب و نورد نیز این مجتمع فولاد با ثبت رقم 76 هزار و 68 تن توانست بالاترین رقم را در 10 سال گذشته بدست آورد. بالاترین رقم تولید قبلی مربوط به آبان ماه سال 91 بوده است که رقمی برابر  65 هزار و 868 تن برای آن ثبت شده است. 

بنظر می‌رسد که تلاش مدیریت و نیروهای متخصص و متعهد مجتمع فولاد صنعت بناب نتیجه داده است و این مجتمع با اصلاح فرآیندهای تامین مواد اولیه و فرآیند تولید توانسته روند صعودی به میزان تولیدات خود دهد. 

مجتمع فولاد صنعت بناب فعالیت خود را از سال 83 آغاز کرده است و با تولید سالانه 600 هزار تن انواع محصولات آلياژي در مقاطع مختلف از جمله تيرآهن، نبشی و ناودانی، انواع میلگرد و انواع‌ شمش‌های فولادی، یکی از تولیدکنندگان کلیدی صنعت فولاد کشور محسوب می‌شود. 

به این ترتیب خرداد امسال به نقطه‌ی عطفی در تاریخ تولیدات مجتمع فولاد صنعت بناب تبدیل شده است. امیدواریم که این رکوردشکنی برای مجتمع فولاد صنعت بناب ادامه‌دار باشد و شاهد موفقیت‌های بیشتری از این مجموعه باشیم. برای مشاهده قیمت میلگرد بناب کلیک کنید.

منبع: مشرق نیوز

بخوانید: آشنایی با مجتمع فولاد صنعت بناب

۰۵۵۲
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱