کانال قیمت لحظه‌ ای میلگرد

کانال قیمت لحظه‌ ای میلگرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۴ شهریور ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه

همگی می‌دانیم که بررسی روزانه قیمت هر محصول چقدر سخت است. اینکه بخواهید در نوسانات این روزها، از قیمت لحظه‌ای مطلع شوید، سختی‌های خود را به همراه دارد. یکی از راحت‌ترین راه‌های اطلاع از قیمت میلگرد و آهن‌آلات، عضو شدن در کانال لحظه‌ای قیمت میلگرد است.

کانال قیمت میلگرد در تلگرام دائماً در معرض دید شما است و به‌راحتی می‌توانید از به‌روزرسانی‌های جدید مطلع شوید. هرچند که قیمت روز از طریق وب‌سایت و کانال‌های دیگر هم در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد.

کانال قیمت لحظه‌ ای میلگرد، یک کانال تلگرام است که اطلاعات و قیمت‌های لحظه‌ای میلگرد روز برای کاربران در آن ارائه می‌شود. در این کانال، شما می‌توانید آخرین قیمت‌های میلگرد در بازار را به‌صورت لحظه‌ای و روزانه دنبال کنید.

با توجه به نوسان موجود در بازار آهن، تصمیم‌گیری در خصوص خرید و ثبت سفارش مقاطع فولادی قبل از بررسی دقیق قیمت روزِ آهن‌آلات، ریسک‌پذیر است. در کانال قیمت لحظه‌ای آهن‌آلات، علاوه‌بر درج قیمت لحظه‌ای میلگرد، تیرآهن و دیگر مقاطع فولادی، تحلیل‌های بازار و اخبار مربوط به بورس آهن‌آلات نیز درج می‌شود. 

کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد

در سراسر ایران تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید میلگرد فعالیت می‌کنند. بررسی قیمت محصول هر کدام از این کارخانه‌ها پیچیدگی‌هایی دارد. در کانال قیمت میلگرد در تلگرام، قیمت تمامی میلگردهای تولید شده در ایران قرار داده می‌شود. 

برای ورود به کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد روی لینک کلیک کنید. در کانال قیمت لحظه‌ ای میلگردِ عصرآهن روزانه می‌توانید از جدیدترین نرخ بازار آهن مطلع شوید.

برای ورود به کانال قیمت لحظه‌ای آهن‌آلات عصرآهن کد زیر را اسکن کنید:

کیو آر کد کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد

کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد میانه 

در زیر آدرس کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد میانه را قرار داده‌ایم. با عضویت در این کانال می‌توانید از قیمت لحظه‌ای میلگرد میانه، سایزبندی و موجودی آن مطلع شوید. روی لینک https://t.me/asreahan_mianeh کلیک کنید و وارد کانال شوید.

‌‎

کانال قیمت لحظه‌ای در بازار آهن

قیمت میلگرد در انبار عصرآهن به‌‍صورت روزانه در کانال زیر اطلاع رسانی می‌شود. برای عضویت روی لینک کلیک کنید و کانال تلگرام انبار عصرآهن عضو شوید.

https://t.me/asreahan_anbar

کانال قیمت لحظه‌ای آهن آلات 

برای عضویت در کانال قیمت لحظه‌ای آهن‌آلات روی لینک زیر کلیک کنید. قیمت میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی در کانال زیر روزانه به‌روزرسانی می‌شود.

https://t.me/asreahancom

کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد اصفهان 

در کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد اصفهان روزانه قیمت میلگرد اصفهان، سایزبندی و موجودی آن قرار داده می‌شود. میلگرد ذوبی از مقاطع پرطرفدار در بازار آهن است و خریداران زیادی دارد. برای عضویت در کانال میلگرد اصفهان در کانال تلگرام عصرآهن عضو شوید.

کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد ابرکوه 

برای دسترسی راحت مصرف‌کنندگان و خریدارانی که قصد سفارش میلگرد ابرکوه را دارند. در کانال قیمت لحظه‌ ای میلگرد، قیمت روز میلگرد ابرکوه را نیز قرار داده‌ایم. برای بررسی قیمت لحظه‌ای میلگرد ابرکوه عضو کانال تلگرام عصرآهن شوید.

کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد زاگرس

میلگرد زاگرس در سایز 10 تا 28 استاندارد A3 تولید می‌شود. برای بررسی قیمت میلگرد اگرس و موجودی و سایزبندی به‌روز این کارخانه، می‌توانید به کانال قیمت آهن‌آلات عصرآهن مراجعه کرده و نرخ روز را بررسی کنید. علاوه بر این کارخانجات، کانال میلگرد شاهرود هم در همین آدرس تلگرامی است.

مجموعۀ عصرآهن در تلاش است تا قیمت روز مقاطع فولادی را در اختیار کاربران قرار دهد. برای اطلاع از قیمت روز می‌توانید به کانال قیمت لحظه‌ای آهن آلات در تلگرام، اینستاگرام و وب‌سایت عصرآهن مراجعه کنید یا با شماره 0414180 تماس بگیرید.

۰۵۰۰
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱