فولاد البرز ایرانیان

مکان: مازندران

فولاد البرز ایرانیان یا فایکو از تولیدکنندگان مقاطع فولادی در شمال کشور است. این کارخانه به تولید میلگرد و تیرآهن معروف است؛ برای بررسی تولیدات آن روی نام محصول کلیک کنید.

فولاد البرز ایرانیان

درباره فولاد البرز ایرانیان

محصولات : میلگرد، تیر‌آهن

کد پستی : -----

آدرس : مازندران، شهر ساری، جاده ساری به مشهد، کیلومتر ۱۵   مشاهده روی نقشه

کارخانه فولاد البرز ایرانیان

همان طور که می‌دانید در صنعت بزرگ و قدرتمند فولاد کشور ایران، شرکت فولاد البرز ایرانیان، با نام تجاری فایکو معروف می‌باشد. فولاد ایرانیان در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی با اشکال و ابعاد و مشخصات متنوع و کاربردی، فعالیت گسترده و منحصربه‌فردی از خود نشان داده است. 

لازم به ذکر است که شرکت فولاد البرز ایرانیان (فایکو) سالیانه بیش از یک و نیم میلیون تن انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید و به بازار این صنعت وارد می کند که این موضوع مجتمع فایکو را در رده معظم‌ترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی گرم در کشور و حتی در منطقه و خاورمیانه قرار می‌دهد. 

از لحاظ موقعیت جغرافیایی فولاد البرز ایرانیان در استان مازندران، شهر ساری واقع شده است و جزو تولیدکنندگان برتر منطقه شمال ایران است.

محصولات فولاد البرز ایرانیان

محصولات فولاد البرز ایرانیان در دو خط تولید مجزای پیشرفته با ظرفیت‌های جداگانه ۷۵۰ هزار تن در سال تولید می‌گردند. از انواع محصولات تولیدی در کارخانه فولاد البرز ایرانیان می‌توان به میلگردهای صنعتی و میلگردهای ساختمانی با سایزهای  ۸ الی ۳۲ میلی‌متر و همچنین انواع تیرآهن‌های سری IPN و تیرآهن های سری IPE، ناودانی های سری UPN و ناودانی های سری UPE و نبشی‌های بال مساوی و نبشی نامساوی از ارتفاع مقطع ۸۰ الی ۳۲۰ میلی متر اشاره نمود. 

میلگرد فولاد البرز ایرانیان با نام میلگرد فایکو در بازار آهن ایران معروف است. بیشتر خریداران با نام میلگرد فایکو خرید می‌کنند.

از مزیت‌های مجتمع فولاد البرز ایرانیان که کیفیت تولیداتش مخصوصا کیفیت میلگرد فایکو و کیفیت تیرآهن فایکو مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی می‌باشد می‌توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب، دسترسی بی واسطه به شاهراه جاده‌ای تهران، ایستگاه اختصاصی ریل آهن متصل به شبکه سراسری ریلی کشور، پست اختصاصی برق متصل به رینگ اصلی انتقال نیروی سراسری کشور، پست اختصاصی گاز طبیعی، خطوط تولید تمام اتوماتیک و هوشمند مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات، کنترل محصولات از لحاظ آنالیز شیمیایی، اشاره نمود.

 موارد نام‌برده کارخانه میلگرد فایکو را از دیگر مجتمع‌ها متمایز ساخته است.


ثبت سفارش آهن آلات از عصرآهن

تنها با یک تماس خرید کنید...

1.تماس با عصرآهن

با عصرآهن تماس گرفته و درخواست اولیه خود را ثبت نمایید

2.ثبت درخواست خرید و صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور بعد از تماس با مشاورین عصر‌آهن و ثبت درخواست اولیه

3.نحوه تسویه حساب

واریز مبلغ پیش فاکتور بعد از تایید آن توسط مشتری به حساب شرکت

4.ارسال و تحویل بار

صدور حواله و ارسال بار توسط عصرآهن به مشتری

5.تسویه نهایی

واریز مابه التفاوت مبلغ پیش فاکتور بعد از مشخص شدن وزن دقیق بار به حساب مشتری

factories-banner

کدام تولیدکننده به شما نزدیک‌تر است؟

دسترسی بسیار آسان به موقعیت مکانی تولیدکنندگان فولاد ایران

مشاهده روی نقشه
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱