فولاد بافق یزد

مکان: یزد

از جمله بزرگ‌ترین کارخانه‌های فولاد در ایران، فولاد بافق یزد است که میلگرد اصلی‌ترین محصول تولیدی آن است. برای مشاهده محصولات آن به صفحه میلگرد بافق مراجعه کنید.

فولاد بافق یزد

درباره فولاد بافق یزد

محصولات : میلگرد

کد پستی : -----

آدرس : یزد، شهر بافق، جنب سنگ آهن چغارت   مشاهده روی نقشه

فولاد بافق یزد

مجتمع فولاد بافق یزد یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فولادی کشور است که در تاریخ 1390 شمسی به بخش خصوصی واگذار شد. محل کارخانه بافق یزد، در شهرستان یزد و جنب سنگ آهن چغارت می‌باشد. 

اصلی‌ترین محصول این کارخانه، میلگرد بافق یزد است. قیمت میلگرد کارخانه بافق یزد روزانه در حال نوسان است؛ بنابراین باید از منبع معتبری قیمت‌ها را بررسی کنید.

یکی از مزایای مثبت این کارخانه که سبب موفقیت بیشتر آن گردیده است، مجاور بودن با معدن سنگ آهن مرکز کشور و چغارت می‌باشد که القابی همچون بهشت معادن را دارا است. 

همچنین به سبب مجاورت داشتن با جاده ترانزیت و شبکه ریلی کشور، شرایط بسیار ویژه‌ای در جهت برقراری ارتباط با دیگر بخش‌ها را دارا است. شرکت فولاد بافق یزد دارای 4 واحد مختلف تولیدی می‌باشد که در ادامه به توضیح هر کدام از این کارخانه‌ها خواهیم پرداخت. 

در بین محصولات تولیدی این مجتمع نیز، میلگرد بافق یزد جایگاه بسیار ویژه‌ای در کشور دارد. کارخانه بافق یزد توانسته است طبق آخرین اطلاعات در دسترس، برای بیش از 300 نفر به صورت مستقیم اشغال زایی نماید. 

فولاد بافق یزد به تولید میلگرد بافق یزد، مواد اولیه و گندله و دیگر مقاطع فولادی می‌پردازد. محصولات تولیدی فولاد بافق یزد به صورت صفر تا صدی در خود کارخانه انجام می‌شود.

واحدهای تولیدی فولاد بافق یزد 

در فاز اول پروژه فولاد بافق یزد، به خاطر تکمیل نمودن زنجیره تولید فولاد، 5 واحد اصلی احداث شده است که به معرفی همه این 5 واحد و اطلاعات تکمیلی آن‌ها می پردازیم.

  • کارخانه گندله سازی ؛این کارخانه دارای ظرفیت تولید 5 میلیون تن به صورت سالانه است. این محصولات در تولید میلگرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  •  کارخانه احیاء مستقیم؛ این کارخانه یکی از واحدهای میانی در فرآیند تولید می باشد که یکی از بخش های اصلی این شرکت بوده و دارای ظرفیت تولید 830 هزار تن به صورت سالانه را دارا می باشد.
  • کارخانه ذوب و ریخته گری؛ ظرفیت تولید این کارخانه نیز 1 میلیون تن در سال است. 
  •  کارخانه نورد میلگرد بافق یزد؛ خط نورد میلگرد، در ماه اسفند سال 1394 با همکاری شرکتی اسپانیایی به نام باسکوتکنیا و با بهره‌مندی از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا و اروپا افتتاح شد. ظرفیت تولید کارخانه نورد میلگرد بافق یزد، 550 هزار تن در سال است. 
  • کارخانه نورد مقاطع؛ این کارخانه نیز دارای ظرفیت تولید 550 هزار تن در سال می باشد. 

 

لازم به ذکر است عمده محصول نهایی تولید فولاد بافق یزد، میلگرد است که بر اساس استاندارد ملی ISIR3132 تولید می شود. قیمت این میلگرد از جانب تولیدکننده، روزانه تعیین و اعلام می‌شود.


ثبت سفارش آهن آلات از عصرآهن

تنها با یک تماس خرید کنید...

1.تماس با عصرآهن

با عصرآهن تماس گرفته و درخواست اولیه خود را ثبت نمایید

2.ثبت درخواست خرید و صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور بعد از تماس با مشاورین عصر‌آهن و ثبت درخواست اولیه

3.نحوه تسویه حساب

واریز مبلغ پیش فاکتور بعد از تایید آن توسط مشتری به حساب شرکت

4.ارسال و تحویل بار

صدور حواله و ارسال بار توسط عصرآهن به مشتری

5.تسویه نهایی

واریز مابه التفاوت مبلغ پیش فاکتور بعد از مشخص شدن وزن دقیق بار به حساب مشتری

factories-banner

کدام تولیدکننده به شما نزدیک‌تر است؟

دسترسی بسیار آسان به موقعیت مکانی تولیدکنندگان فولاد ایران

مشاهده روی نقشه
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱