لیست قیمت میلگرد فولاد ظفر بناب


مکان: آذربایجان شرقیزمان حمل و بارگیری: 10 روز کاری
نام محصولسایزاستانداردکمترین قیمت(تومان)وزن(کیلوگرم)محل بارگیری
میلگرد آجدار 8 فولاد ظفر بناب
شاخه ۱۲ متری
8A2

۴۵۰۲۵٬۱۱۶

به‌روزرسانی :
4.2بناب
میلگرد آجدار 10 فولاد ظفر بناب
شاخه ۱۲ متری
10A2

۴۵۰۲۴٬۹۳۴

به‌روزرسانی :
6.2بناب
میلگرد آجدار 12 فولاد ظفر بناب
شاخه ۱۲ متری
12A3

۴۵۰۲۴٬۹۳۴

به‌روزرسانی :
10.2بناب
میلگرد آجدار 14 فولاد ظفر بناب
شاخه ۱۲ متری
14A3

۴۵۰۲۴٬۵۷۰

به‌روزرسانی :
13.6بناب
میلگرد آجدار 16 فولاد ظفر بناب
شاخه ۱۲ متری
16A3

۴۵۰۲۴٬۵۷۰

به‌روزرسانی :
18بناب
میلگرد آجدار 18 فولاد ظفر بناب
شاخه ۱۲ متری
18A3

۴۵۰۲۴٬۵۷۰

به‌روزرسانی :
22.8بناب
میلگرد آجدار 20 فولاد ظفر بناب
شاخه ۱۲ متری
20A3

۴۵۰۲۴٬۵۷۰

به‌روزرسانی :
28بناب
میلگرد آجدار 22 فولاد ظفر بناب
شاخه ۱۲ متری
22A3

۴۵۰۲۴٬۵۷۰

به‌روزرسانی :
34بناب
میلگرد آجدار 25 فولاد ظفر بناب
شاخه ۱۲ متری
25A3

۴۵۰۲۴٬۵۷۰

به‌روزرسانی :
46.2بناب
میلگرد آجدار 28 فولاد ظفر بناب
شاخه ۱۲ متری
28A3

۴۵۰۲۴٬۵۷۰

به‌روزرسانی :
57.96بناب

ثبت سفارش میلگرد از عصرآهن

تنها با یک تماس خرید کنید...

1.تماس با عصرآهن

با عصرآهن تماس گرفته و درخواست اولیه خود را ثبت نمایید

2.ثبت درخواست خرید و صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور بعد از تماس با مشاورین عصر‌آهن و ثبت درخواست اولیه

3.نحوه تسویه حساب

واریز مبلغ پیش فاکتور بعد از تایید آن توسط مشتری به حساب شرکت

4.ارسال و تحویل بار

صدور حواله و ارسال بار توسط عصرآهن به مشتری

5.تسویه نهایی

واریز مابه التفاوت مبلغ پیش فاکتور بعد از مشخص شدن وزن دقیق بار به حساب مشتری

نمودار تغییرات قیمت میلگرد فولاد ظفر بناب

درباره میلگرد ظفر بناب

مجموعه فولادی ظفر بناب یکی از نام‌آورترین تولیدکنندگان میلگردهای با کیفیت در بازار فولاد است. این کارخانه در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و در منطقه بناب، در شهرک صنعتی سهند واقع شده است که از نظر موقعیت جغرافیایی در استان آذربایجان شرقی است. به همین دلیل خرید محصولات مجموعه فولادی ظفر بناب برای افرادی که در نزدیکی این منطقه زندگی می‌کنند، توصیه می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت میلگرد ظفر بناب بستگی به عوامل مختلفی مانند سایز، ابعاد و گریدهای آن دارد.

کارخانه فولاد بناب دارای دسترسی کامل به شبکه شاهراه ترانزیتی منطقه شمال غربی کشور است و ارتباط مستقیم با جاده‌ها و مناطق مختلف از جمله گمرک‌های مرزی را دارا می‌باشد. این واحد تولیدی در نزدیکی نیروگاه حرارتی سهند بناب واقع شده و با بهره ‌گیری از اقتصاد مقاومتی و دانش فنی روز دنیا به اهداف خود دست یافته است. این مجتمع با سه شیفت کاری در طول شبانه ‌روز فعالیت می‌کند تا توانایی تامین نیازهای بازار و مشتریان خود را داشته باشد. 

میلگرد ظفر بناب یکی از پرفروش‌ترین محصولات فولاد ظفر بناب می‌باشد که دارای استانداردهای DIN اروپا و ASTM آمریکا و استاندارد ملی ایران است. علامت اختصاری میلگرد ظفر بناب ZN بوده که به صورت حک شده  بر روی هر شاخه میلگرد ظفر قابل مشاهده است. 

با توجه به سایز و وزن قیمت محصولات ظفر بناب تعیین می‌شود و این شرکت تاکنون به صادرات قابل توجهی از محصولات خود به سایر کشورها پرداخته است.

هر شرکت از یک علامت تجاری منحصر به فرد برخوردار است و محصولات تولیدی در کارخانه فولاد بناب دارای علامت ZN. CT هستند که نمایانگر محصولات شرکت ظفر بناب آذربایجان می‌باشد. این کارخانه میلگردها را در سایزهای 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25 و 28 و در دو گرید A2 و A3 تولید می‌کند.

هر شرکت دارای یک علامت تجاری خاص و مخصوص خود می‌باشد که محصولات تولیدی دارای آن علامت هستند؛ علامت انحصاری ظفر بناب نیز ZN.CT است که نمایانگر محصولات شرکت ظفر بناب آذربایجان می‌باشد. این شرکت میلگردهای خود را در در دو گرید A2 و A3 و اندازه‌های مختلف از 8 تا 28 تولید و راهی بازار می‌نماید.

میلگردها در دو گرید A2 و A3 تولید می‌شوند و هر یک از این دو دسته بر اساس شکل آج های آنها تفاوت‌هایی دارند که از نظر ظاهری مشهود هستند. در گرید A3، آج‌ها به شکل ضربدری طراحی شده‌اند، در حالی که در گرید A2، آج‌ها به صورت جداگانه و منفرد به وجود می‌آیند و در حالت موازی قرار میگیرند. در صورت دقت، این تفاوت در ساختار و شکل آج‌ها می‌تواند مشاهده شود.

میلگرد گرید A2 که به عنوان میلگرد آج ساده شناخته می‌شود، جزو دسته نیمه سخت قرار دارد. این نوع میلگرد دارای تنش جاری 3000 کیلوگرم بر سانتیمتر و مقاومت کششی 5000 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است. با جنس بدنه نیمه خشک و نیمه نرم، این محصول بسیار مناسب برای عملیات ساختمانی است و می‌تواند جوشکاری شود (توصیه می‌شود که بر روی آن عملیات جوشکاری انجام نشود).

میلگرد گرید A3، جزو میلگردهای سخت با آج پیچیده است که برای نگهداری بتن بسیار کاربرد دارد. این نوع میلگرد دارای تنش جاری 4000 کیلوگرم بر متر مربع و مقاومت کششی 6000 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می‌باشد. در زمان گسیختگی، تغییر شکل آن به 14% می‌رسد. جنس میلگرد A3 ظفر بناب ترد است و برای عملیات صنعتی و ساختمانی بسیار مناسب است. اما برای آهنگری و تغییر شکل با زاویه تند مناسب نیست. عملیات جوشکاری روی این محصول مجاز نمی‌باشد.

 همچنین کارخانه ظفر بناب با اضافه کردن میلگرد A4 به سبد محصولات خود لیست تولیدی خود را تکمیل‌تر کرده است.

برای بررسی وزن و قیمت میلگرد ظفر بناب  از لیست بالای همین صفحه می‌توانید استفاده کنید؛ در صفحه مربوط به میلگرد ظفر بناب تمامی اطلاعات مورد نیاز خریدار قرار داده شده است. همچنین نمودار تغییرات قیمت در بازه‌های زمانی مختلف برای بررسی بهتر در اختیار کاربر قرار داده شده است.برای خرید میلگرد ظفر بناب از طریق شماره 04133250280 با کارشناسان و مشاوران بخش فروش ما در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است قیمت میلگرد بناب روزانه با توجه به نوسانات موجود در بازار تغییر می‌کند بنابراین در عصرآهن نیز به قیمت روز دسترسی خواهید داشت.

مشخصات فنی میلگرد ظفر بناب

محصولات کارخانه ظفر بناب در دو گرید A2 و A3 ساخته می‌شوند و دارای اندازه‌های 8 تا 14 میلی‌متر هستند. آج محصولات این کارخانه به صورت منفرد و موازی طراحی شده‌اند. یک نکته مهم این است که میلگردهای گرید A2 و A3 ظفر بناب به طول 12 متر تولید می‌شوند.

استاندارد میلگرد بناب

آرماتورهای تولید شده در کارخانه ظفر بناب به اطلاعات استانداردهای DIN اروپا و ASTM آمریکا پایبند هستند. لازم به ذکر است که این استانداردها بر روی قیمت میلگرد بناب تاثیرگذار هستند.

وزن میلگرد ظفر بناب 

یکی از ویژگی‌های برجسته میلگرد ظفر بناب، وزن سبک آن است که از جدول اشتال کمتر می‌باشد. وزن محصولات این کارخانه با توجه به اندازه‌های آنها تخمین زده می‌شود. به عنوان مثال، میلگرد با اندازه 8 این کارخانه وزنی حدود 4.2 دارد، در حالی که آرماتور با اندازه 25 وزنی نزدیک به 45.9 دارد.



چرا میلگرد ظفر بناب

یک نکته حائز اهمیت درباره این کارخانه این است که آرماتورهای تولیدی از نوع سبک وزن می‌باشند و اغلب توسط افرادی که برای بخش‌های خاصی از ساختمان به میلگرد سبک نیاز دارند، خریداری می‌شوند. بسیاری از افرادی که در استان آذربایجان شرقی در حال انجام پروژه‌های ساختمانی یا صنعتی هستند، می‌توانند به راحتی محصولات این کارخانه را تهیه نمایند. خرید میلگرد سبک برای بسیاری از افراد از نظر هزینه‌ای مقرون به صرفه است و به همین دلیل محصولات این کارخانه از طرف افراد زیادی ترجیح داده می‌شود.

قیمت میلگرد بناب

به دلیل کیفیت بالای میلگرد این کارخانه، قیمت میلگرد بناب در بازار به نسبت دیگر کارخانجات همجوار آن بالاتر اعلام می‌شود. البته باید این را هم در نظر بگیرید که وزن هر شاخه میلگرد ظفر بناب به نسبت دیگر تولید کنندگان سبک‌تر است.

قیمت میلگرد بناب همیشه به صورت روزانه تعیین و خرید و فروش می شود. در صورتی که شما نیز به عنوان یک خریدار، نیاز به اطلاع از قیمت میلگرد ظفر بناب درب کارخانه دارید، می توانید از طریق همین صفحه از قیمت روز میلگرد بناب اطلاع یابید.

قیمت میلگرد 8 بناب

میلگرد ظفر بناب بسیار مناسب برای استفاده در صنعت ساختمان‌سازی می‌باشد. از جمله پرفروش ترین آنها میلگرد سایز 8، 12، 14 و 16 است. برای بررسی قیمت میلگرد 8 بناب، قیمت میلگرد 12 بناب و دیگر سایزهای میلگرد ظفر بناب به جدول بالا مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش عصرآهن در تماس باشید.

قیمت روز میلگرد ظفر بناب 

یکی از موضوعات بسیار حیاتی در هر پروژه، برآورد هزینه‌هااست که مستقیما از قیمت میلگرد تاثیر می‌پذیرد. محبوبیت آرماتورهای آجدار ظفر بناب به دلیل وزن سبک و اقتصادی بودن آنها بسیار است. این ویژگی‌ها باعث شده تا خریداران تمایل زیادی به استفاده از محصولات کارخانه ظفر در پروژه‌های خود داشته باشند. البته به یاد داشته باشید که قیمت نهایی این محصول به ابعاد، وزن و گریدهای آن وابسته است. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ظفر بناب، می‌توانید سایت و کانال تلگرام عصرآهن را به صورت روزانه دنبال کنید.


خرید میلگرد ظفر بناب از عصرآهن

برای خرید میلگرد بناب از عصرآهن ابتدا با مجموعه توسط شماره 0414180 تماس بگیرید. بعد از ارتباط با کارشناس و بعد از استعلام قیمت میلگرد بناب می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه عصرآهن به دلیل ارتباط موثری که با اکثر تولیدکنندگان و کارخانه فولاد ظفر بناب دارد می‌تواند به خریداران در انجام خرید کمک شایانی بکند.

در خرید از عصرآهن ابتدا پیش فاکتور صادر می‌شود و بعد از واریز مبلغ تایید شده سفارش به محل تخلیه ارسال می‌گردد. در خرید میلگرد ظفر بناب یکی از مهم‌ترین عوامل، بررسی قیمت میلگرد بناب می‌باشد. بهترین و راحت‌ترین راه برای بررسی قیمت میلگرد بناب این است که به وبسایت عصرآهن مراجعه کنید و قیمت لحظه‌ای را مشاهده کنید.

فرآیند خرید از عصرآهن را در زیر توضیح می‌دهیم:

  • تماس تلفنی با مجموعه عصرآهن
  • استعلام قیمت و موجودی
  • ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور
  • واریز مبلغ پیش فاکتور
  • تایید فاکتور و ارسال بار از کارخانه به محل تخلیه
  • تسویه حساب نهایی

البته لازم به ذکر است برای خرید مستقیم از کارخانه باید حداقل 22 تن میلگرد سفارش دهید در غیر این صورت سفارش شما از انبار خریداری خواهد شد. در خرید مستقیم از کارخانه قیمت نهایی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. 

برای پروژه‌های بزرگ که میلگرد در حجم زیاد نیاز می‌باشد بهتر است مقاطع مورد نظر از کارخانه خریداری شود. البته در خرید از درب کارخانه به مسافت ارسال باید توجه داشت. هر چه‌قدر مسافت بین کارخانه و محل تخلیه زیاد باشد هزینه ارسال بیشتر خواهد بود بنابراین بهتر است برای داشتن خرید مقرون به‌صرفه، نزدیک‌ترین تولیدکننده را انتخاب کنید.


برای مشاوره و خرید میلگرد
فولاد ظفر بناب، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس کارشناس فروش
۴۱۸۰ - ۰۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را برای این تولیدکننده بنویسید...

محمد بیروتی

وزن و قیمت میلگرد 18 و 16 بناب رو می‌خوام؟ برای امروز لطفا


redo

عصر‌آهن   پاسخ به محمد بیروتی

سلام قیمت تمامی سایز های میلگرد بناب در ساعت ۱۲ هر روز بروز رسانی و در جدول بالای همین صفحه قابل مشاهده هست. در کنار قیمت به وزن هر سایز میلگرد ظفر بناب می توانید دسترسی داشته باشید.


امتیاز تولیدکننده

3 از 5

1 نفر رای داده‌اند

کیفیت محصول

3

ارزش خرید نسبت به قیمت

3

زمان تحویل بار

3

سایر تولیدکنندگان

تولیدکنندگانی که به کارخانه فولاد ظفر بناب نزدیک هستند!

برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱