پیش خرید آهن آلات بدون هزینه انبارداری

پیش خرید آهن آلات بدون هزینه انبارداری

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
زمان مطالعه: 6 دقیقه

با توجه به ورود فصل زمستان و کاهش ساخت و ساز در یک ماه اخیر، خرید و فروش آهن آلات کاهش یافته و این روند تا چند ماه آینده ادامه خواهد داشت. در کنار کاهش خرید و فروش آهن، قیمت انواع مقاطع آهنی نیز کاهش یافته است و فرصت بسیار مناسبی برای خرید میلگرد، تیرآهن و دیگر اقلام آهنی می‌باشد. با ما همراه باشید تا بررسی کنیم چگونه با پیش خرید آهن آلات از این فرصت مناسب می‌توان بهره برد.

با توجه به اینکه پروژه‌های ساختمانی در حال حاضر فعالیت کمتری دارند، پیمانکاران نیز خرید میلگرد و مصالح ساختمانی خود را به تعوق انداخته و قصد دارند بعد از شروع فصل ساخت و ساز ثبت سفارش کنند.

شرایط کنونی نرخ آهن در بازار آهن آلات و همچنین براساس تجربه سال‌های قبل، فصل زمستان بهترین زمان برای خرید مقرون به صرفه مقاطع آهنی می‌باشد؛ اما ممکن است برخی از خریداران شرایط نگهداری و انبار کردن محصول را نداشته باشند. برای رفع این مشکل، مجموعه عصرآهن سالانه برای مشتریان و خریداران مقاطع آهنی، فرصت پیش خرید آهن آلات را پیشنهاد می‌دهد. با استفاده از این امکان بدون دغدغه و با قیمتی مناسب مقاطع آهنی خود را از کارخانه مورد نظر تهیه کنید و در زمان لازم تحویل بگیرید.

در ادامه راجب پیش خرید آهن آلات، نحوه ثبت سفارش و مزایای آن بیشتر بحث خواهیم کرد. سعی می‌کنیم تمامی سوالات مخاطبان را در این زمینه پاسخ دهیم، هر سوالی در این زمینه داشتید از بخش نظرات و یا راه‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

تصویر بندیل میلگرد

پیش خرید آهن آلات

در معرفی فرآیند پیش خرید آهن آلات باید گفت شرایط خرید دقیقا مثل خرید معمولی آهن آلات می‌باشد فقط زمان تحویل به اختیار خریدار تعیین می‌گردد. در پیش خرید شما با تعیین کالا، تولیدکننده و دیگر اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت می‌کنید سپس خرید از کارخانه مورد نظر انجام شده و در انبار تحت شرایط و حفاظت لازم نگهداری می‌گردد.

در هنگام خرید، مشتری اعلام می‌کند که زمان تحویل برای کی خواهد بود و تا زمان تعیین شده مقاطع آهنی با اقدامات لازم انبار می‌شوند و چند روز قبل از موعد بارگیری شده تا در روز تحویل به دست خریدار برسد.

به این ترتیب شما چند ماه زودتر از شروع فصل ساخت و ساز، میلگرد و تیرآن خود را با قیمت کمتر تهیه کرده‌اید، چرا که حتما با رونق گرفتن پروژه‌های ساخت و ساز، قیمت آهن آلات هم افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین از ترافیک خرید و فروش بازار آهن و تغییرات مقطعی قیمت‌ها در امان خواهید بود.

ایجاد امکان پیش خرید آهن آلات بدون پرداخت اضافی برای انبارداری صرفا برای کمک به مشتریان می‌باشد تا با استفاده از این فرصت بتوانند از بازار کاهشی آهن آلات نهایت استفاده را داشته باشند. می‌توان پیش خرید آهن آلات را به مهندسین و پیمانکارانی پیشنهاد داد که قصد خرید در چند ماه آینده را داشته و از بازار افزایشی آهن آلات وهم دارند.

لازم به ذکر است :

کسی که قصد دارد آهن آلات مورد نیاز خود را به صورت پیش خرید انجام دهد بایستی مبلغ تایید شده در پیش فاکتور را به صورت کامل در هنگام ثبت خرید پرداخت نماید.

پیش خرید آهن آلات چه مزایایی دارد؟

  • امکان خرید در کمترین قیمت بازار آهن آلات
  • خرید پیش از موعد بدون داشتن دغدغه در انبار کردن و نحوه نگهداری
  • انبار کردن محصول بدون دریافت هزینه اضافی
  • به دور بودن از افزایش و تنش بازار در فصل‌های پر فروش
  • پیگیری بدون دردسر سفارش در طول زمان ذخیره در انبار تا تحویل

شرایط پیش خرید آهن آلات از عصرآهن چیست؟

برای پیش خرید از عصرآهن هیچ شرایط خاصی نیاز نیست و هر یک از خریداران می‌توانند از این فرصت مناسب استفاده کنند. تمامی مراحل پیش خرید همانند خرید معمولی آهن آلات به صورت حضوری و غیر حضوری است. شرایط پرداخت هزینه در پیش خرید، نقدی بوده و تمام مبلغ پیش فاکتور پس از تایید پرداخت می‌شود. در هنگام تحویل بعد از باسکول کردن بندیل مقاطع آهنی توسط مشتری و چک کردن آن با فاکتور در صورت وجود مغایرت، مابه التفاوت به حساب مشتری واریز می‌گردد.

لازم به ذکر است پیش خرید آهن آلات از عصر آهن فقط برای فصل زمستان نیست و شما در هر مقطع از سال می‌توانید از آن استفاده کنید. نکته قابل توجه و مهم اینکه چون خرید تا زمان تحویل هنوز تکمیل نشده است، مشتری می‌تواند در هر زمان سفارش خود را پیگیری کند.

تصویر وبسایت عصرآهن

چگونه آهن آلات را پیش خرید کنیم؟

ثبت پیش خرید آهن آلات به صورت غیر حضوری و اینترنتی می‌باشد تا ثبت سفارش سریع و بدون صرف وقت انجام گردد. برای ثبت پیش خرید مراحل زیر را انجام دهید:

  • حتما قیمت آهن آلات را در وبسایت عصرآهن بررسی کنید و با اطلاع دقیق از نرخ مقطع آهنی مورد نظر اقدام به خرید کنید.
  • از طریق شماره 04133250280 با مجموعه عصرآهن در تماس باشید و قصد خود جهت پیش خرید آهن آلات را به مشاور فروش اعلام کنید.
  • نوع کالا، مقدار خرید و کارخانه درخواستی را مشخص کنید، سپس مشاوران ما از کارخانه تاییدیه گرفته و پیش فاکتور ثبت می‌کنند. این پیش فاکتور از طریق واتسپ به مشتری ارسال می‌شود. در این مرحله لازم است تا زمان تحویل را مشخص کرده و در اختیار همکاران ما قرار دهید.
  • بعد از تایید مبلغ و پیش فاکتور از طرف مشتری، سفارش پیش خرید آهن آلات ثبت می‌شود.
  • سپس سفارش شما کاردکس شده و در انبار نگهداری می‌شود و تا تاریخ تحویل تحت شرایط مناسب نگهداری می‌گردد.
  • هزینه حمل و ارسال کالا بر عهده مشتری بوده و در زمان تحویل پرداخت می‌شود.

بخوانید: چگونه در بازار آهن آلات بهترین مقاطع فولادی را پیدا کنیم؟

تصویر نگهداری آهن آلات در انبار

نحوه نگهداری کالای خریداری شده در انبار

آهن آلات خریداری شده توسط مشتری در انبار عصرآهن و یا انبار کارخانه نگهداری می‌شود. این انبارهای سرپوشیده از استانداردهای لازم برخوردار بوده و مقاطع آهنی در آن از باران، برف و رطوبت محافظت می‌شوند. مجموعه عصرآهن در شهرهای تبریز و تهران انبار دارد و به هر نقطه از ایران ارسال دارد. ما تضمین کیفیت و مرغوب بودن کالا در زمان تحویل را بر عهده می‌گیریم.

ضمانت عصرآهن برای پیش خرید آهن آلات چیست؟

اگر برای اولین بار از عصرآهن خرید می‌کنید ممکن است نگرانی ناشی از عدم اعتماد به سراغتان بیاید. باید گفت اعتبارسنجی در بازار آهن آلات، میزان حجم فروش، استعلام از تولیدکنندگان فولاد کشور و سابقه حضور ۳۰ ساله عصرآهن در بازار آهن آلات تضمین کافی برای عصرآهن است. تیم پشتیبانی و پیگیری محصول در تمام مراحل خرید تا تحویل در کنار مشتریان می‌باشد تا تجربه‌ خرید بهتری داشته باشند.

بخوانید: راهنمای تصویری خرید آهن آلات از عصرآهن

جمع بندی

پیش خرید آهن آلات از عصرآهن بهترین فرصت برای استفاده از بازار کاهشی می‌باشد. شما با بهره‌گیری از آن می‌توانید با قیمت مناسب میلگرد و تیرآهن مورد نیاز پروژتان را تهیه کنید. در این دانشنامه سعی داشتیم شما را با پیش خرید، شرایط ثبت آن و نگهداری کالا در انبار آشنا کنیم. اگر قصد پیش خرید آهن آلات از عصرآهن داشتید با ما در تماس باشید.

 برای دسترسی سریع به آهن آلات موجود در بازار و بررسی قیمت روز آهن می‌توانید به وبسایت عصرآهن مراجعه کنید و به تمام اطلاعاتی که در مورد محصولات آهن و فولاد، قیمت، کاربرد و فروشندگان این محصولات نیاز دارید، دسترسی داشته باشید.

۵۲۵۸۲
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱