لیست قیمت تیرآهن IPE جهان فولاد غرب


مکان: کرمانشاهزمان حمل و بارگیری: ---
نام محصولسایزطول شاخهکمترین قیمت(تومان)وزن تقریبی(کیلوگرم)محل بارگیری
تیرآهن IPE 14 جهان فولاد غرب
1412تماس بگیرید130کرمانشاه
تیرآهن IPE 16 جهان فولاد غرب
1612تماس بگیرید165کرمانشاه

ثبت سفارش تیرآهن IPE از عصرآهن

تنها با یک تماس خرید کنید...

1.تماس با عصرآهن

با عصرآهن تماس گرفته و درخواست اولیه خود را ثبت نمایید

2.ثبت درخواست خرید و صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور بعد از تماس با مشاورین عصر‌آهن و ثبت درخواست اولیه

3.نحوه تسویه حساب

واریز مبلغ پیش فاکتور بعد از تایید آن توسط مشتری به حساب شرکت

4.ارسال و تحویل بار

صدور حواله و ارسال بار توسط عصرآهن به مشتری

5.تسویه نهایی

واریز مابه التفاوت مبلغ پیش فاکتور بعد از مشخص شدن وزن دقیق بار به حساب مشتری

نمودار تغییرات قیمت تیر‌آهن جهان فولاد غرب

تیرآهن کرمانشاه

همان طور که گفته شد تیرآهن کرمانشاه از اصلی‌ترین محصولات تولیدی کارخانه فولاد غرب است و در سایزهای مختلف تولید و عرضه می‌شود. بیشترین تقاضای بازار برای تیرآهن 14 کرمانشاه و تیرآهن 18 کرمانشاه است.

قیمت تیرآهن کرمانشاه با توجه به سایز آن متفاوت است. در ادامه راحت‌ترین روش برای بررسی جدیدترین قیمت تیرآهن کرمانشاه را معرفی خواهیم کرد.

قیمت تیرآهن کرمانشاه

برای بررسی قیمت تیرآهن کرمانشاه می‌توانید روزانه به وبسایت عصرآهن و به همین صفحه مراجعه کنید. قیمت روز تیرآهن کرمانشاه توسط خود تولیدکننده اعلام می‌شود و در وب‌سایت عصرآهن درج می‌گردد. همچنین می‌توانید با برقراری تماس با مجموعه عصرآهن قیمت روز محصولات جهان فولاد غرب را استعلام کنید. برای ارتباط با کارشناسان فروش با شماره 04133250280 تماس بگیرید.

اگر به جدول بالای همین صفحه مراجعه کنید، خواهید دید قیمت تیرآهن 18 کرمانشاه با قیمت تیرآهن 14 کرمانشاه متفاوت خواهد بود. 

وزن نوشته شده در جدول به‌ازای هر کیلوگرم است. هر شاخه تیرآهن کرمانشاه به طول 12 متر بوده و در سایزهای مختلف ساخته می‌شود. هرچه سایز تیرآهن بیشتر، وزن آن نیز بیشتر خواهد بود.

کیفیت تیرآهن کرمانشاه توسط مصرف‌کنندگان و خریداران این محصول تایید شده است و جزو مقاطع باکیفیت بازار آهن به شمار می‌رود. برای دریافت تاییدیه کیفیت میلگرد، نبشی، ناودانی و تیرآهن کرمانشاه می‌توانید با کارشناسان عصرآهن در ارتباط باشید.

خرید تیرآهن کرمانشاه

برای خرید تیرآهن کرمانشاه بهتر است از طریق عامیت فروش معتبر اقدام کنید. با این کار هم تجربه خوبی خواهید داشت و هم سریعا به محصول خریداری شده دسترسی پیدا می‌کنید.

همان طور که در بالا گفته شد و در جدول نیز قابل مشاهده است، تیرآهن کرمانشاه در سایزبندی محدودی تولید می‌شود. بیشترین تولید تیرآهن کرمانشاه، سایز 14 و 16 است.

خرید مستقیم از کارخانه جهان فولاد غرب نیز همانند خرید از دیگر کارخانه‌ها مقرون به‌صرفه‌تر است. اما حتماً مسافت ارسال را نیز در نظر بگیرید. مسافت در هزینه نهایی و وجه پرداختی تاثیرگذار است. یعنی هرچه بیشتر باشد هزینه نیز بیشتر خواهد بود. ارسال تیرآهن کرمانشاه تنها برای کرمانشاه و نقاط نزدیک به آن به‌صرفه است.

همچنین قبل از خرید بهتر است با کارشناسان متخصص مشورت داشته باشید. برای ارتباط با کارشناس فروش تیرآهن کرمانشاه می‌توانید از طریق شماره 0414180 با مجموعه عصرآهن تماس بگیرید.


برای مشاوره و خرید تیرآهن IPE
جهان فولاد غرب، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس کارشناس فروش
۴۱۸۰ - ۰۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را برای این تولیدکننده بنویسید...

امتیاز تولیدکننده

3 از 5

1 نفر رای داده‌اند

کیفیت محصول

3

ارزش خرید نسبت به قیمت

3

زمان تحویل بار

3

سایر تولیدکنندگان

تولیدکنندگانی که به کارخانه جهان فولاد غرب نزدیک هستند!

برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱