لیست قیمت میلگرد ذوب آهن اردبیل


مکان: اردبیلزمان حمل و بارگیری: 1 الی 2 روز کاری
نام محصولسایزاستانداردکمترین قیمت(تومان)وزن(کیلوگرم)محل بارگیری
میلگرد آجدار 10 ذوب آهن اردبیل
شاخه ۱۲ متری
10A3

۲۹۹٫۷۲۵٬۵۴۶

به‌روزرسانی :
7.2اردبیل
میلگرد آجدار 10 ذوب آهن اردبیل
شاخه ۱۲ متری
10A2

۲۹۹٫۷۲۵٬۵۴۶

به‌روزرسانی :
7.2اردبیل
میلگرد آجدار 12 ذوب آهن اردبیل
شاخه ۱۲ متری
12A3

۲۹۹٫۷۲۵٬۵۴۶

به‌روزرسانی :
10اردبیل
میلگرد آجدار 14 ذوب آهن اردبیل
شاخه ۱۲ متری
14A3

ثابت۲۴٬۶۳۶

به‌روزرسانی :
13.5اردبیل
میلگرد آجدار 16 ذوب آهن اردبیل
شاخه ۱۲ متری
16A3

ثابت۲۴٬۶۳۶

به‌روزرسانی :
18.5اردبیل
میلگرد آجدار 18 ذوب آهن اردبیل
شاخه ۱۲ متری
18A3

ثابت۲۴٬۶۳۶

به‌روزرسانی :
24اردبیل
میلگرد آجدار 20 ذوب آهن اردبیل
شاخه ۱۲ متری
20A3

ثابت۲۴٬۶۳۶

به‌روزرسانی :
29.63اردبیل
میلگرد آجدار 22 ذوب آهن اردبیل
شاخه ۱۲ متری
22A3

ثابت۲۴٬۶۳۶

به‌روزرسانی :
35.85اردبیل
میلگرد آجدار 25 ذوب آهن اردبیل
شاخه ۱۲ متری
25A3

ثابت۲۴٬۶۳۶

به‌روزرسانی :
46.29اردبیل
میلگرد آجدار 8 ذوب آهن اردبیل
شاخه ۱۲ متری
8A2تماس بگیرید4.7اردبیل

ثبت سفارش میلگرد از عصرآهن

تنها با یک تماس خرید کنید...

1.تماس با عصرآهن

با عصرآهن تماس گرفته و درخواست اولیه خود را ثبت نمایید

2.ثبت درخواست خرید و صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور بعد از تماس با مشاورین عصر‌آهن و ثبت درخواست اولیه

3.نحوه تسویه حساب

واریز مبلغ پیش فاکتور بعد از تایید آن توسط مشتری به حساب شرکت

4.ارسال و تحویل بار

صدور حواله و ارسال بار توسط عصرآهن به مشتری

5.تسویه نهایی

واریز مابه التفاوت مبلغ پیش فاکتور بعد از مشخص شدن وزن دقیق بار به حساب مشتری

نمودار تغییرات قیمت میلگرد ذوب آهن اردبیل

درباره میلگرد اردبیل

میلگرد مناسب برای ساخت‌وساز، میلگردی است که استحکام کافی داشته باشد و مقاومت مناسبی در برابر نیروهای فشاری وارده نشان دهد. میلگرد اردبیل با داشتن مقاومت مناسب و کیفیت مورد تایید برای کارهای ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. میلگرد اردبیل با تولید میلگرد باکیفیت در تلاش است رضایت مصرف‌کننده را جلب نماید.

میلگرد اردبیل در دو استاندارد A2 و A3 و در چهار سایز 10، 12، 14 و 16 تولید می‌شود. روزانه قیمت میلگرد اردبیل در سایزهای موجود در وبسایت عصرآهن آپدیت می‌شود.

همچنین وزن میلگرد اردبیل نیز در کنار قیمت میلگرد اردبیل نوشته شده است تا مخاطب به اطلاعات مورد نیاز در مورد میلگرد ذوب آهن اردبیل دسترسی داشته باشد.

شما در هر کجای ایران که هستید می‌توانید میلگرد اردبیل را توسط عصرآهن تهیه نمایید، همچنین قیمت روز را به صورت لحظه‌ای در اینجا بررسی نمایید.

میلگرد اردبیل از نوع آجدار بوده و تحت استاندارد  GOST 380(2005) ST 5SP و DIN 4881:2009 تولید می‌شود. این کارخانه با استفاده از شمش فولادی 5SP انواع میلگرد تولید می‌کند. این شمش‌ها در ابعاد 120×120 تا 150×150 وجود دارند. میلگرد اردبیل در بازار اینترنتی آهن و فولاد عصرآهن و نیز در انبارهای آهن‌آلات به فروش می‌رسد.

قیمت میلگرد اردبیل

قیمت میلگرد اردبیل توسط خود تولیدکننده روزانه ارائه می‌شود. با توجه به اینکه مجموعه عصرآهن رابطه مناسبی با تولیدکنندگان فولاد کشور دارد، قیمت روز کارخانجات را سریعا در سایت قرار می‌دهد. از این رو قیمت میلگرد اردبیل نیز روزانه و به صورت لحظه‌ای در سایت آپدیت شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

بنابراین برای بررسی قیمت میلگرد اردبیل می‌توانید به وب‌سایت عصرآهن مراجعه کنید و جدیدترین قیمت میلگرد اردبیل را بررسی نمایید. همچنین می‌توانید برای خرید میلگرد اردبیل با شماره 04133250280 در تماس باشید. 

در این صفحه از وب‌سایت عصرآهن که مربوط به میلگرد اردبیل است، می‌توانید اطلاعات بیشتری راجع به قیمت میلگرد اردبیل به دست آورید. قیمت میلگرد اردبیل به صورت نمودار در پایین لیست قیمت میلگرد اردبیل قرار داده شده است. 

در این نمودار می‌توانید نوسان و تغییرات قیمت میلگرد اردبیل در بازه‌های زمانی مختلف بررسی و مقایسه کنید.

وزن میلگرد اردبیل

وزن یکی از اصلی‌ترین پارامترها در انتخاب میلگرد است. چرا که هم مقاومت و میزان تحمل نیروهای وارده را مشخص می‌کند و هم در قیمت میلگرد تاثیرگذار است. بنابراین قبل از خرید مقاطع آهنی بهتر است وزن آن را نیز در نظر بگیرید. وزن میلگرد اردبیل در صفحه پیش‌رو در جدول بالا نوشته شده است.

برای بررسی وزن میلگرد اردبیل و دیگر اطلاعات تکمیلی به جدول مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. به این ترتیب خرید مناسبی خواهید داشت. کارشناسان مجموعه تمامی اطلاعات مربوط به میلگرد اردبیل اعم از قیمت روز میلگرد اردبیل، وزن و سایزبندی آن را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

همان‌طور که گفته شد کارخانه میلگرد اردبیل بیشتر میلگرد 14 و 16 را تولید می‌کند. قیمت میلگرد 16 اردبیل و میلگرد 14 اردبیل در جدول بالا مقابل نام محصول قرار داده شده است. 

خرید میلگرد اردبیل از عصرآهن

برای خرید میلگرد اردبیل از طریق شماره‌های 0414180 و یا شماره 04133250280 با مجموعه عصرآهن در تماس باشید، مشاوران ما بهترین راهنمای شما در خرید آهن‌آلات خواهند بود. 

لازم است بدانید که برای خرید مستقیم از کارخانه ذوب آهن اردبیل باید حداقل یک ظرفیت یعنی حدود 22 تن میلگرد اردبیل سفارش دهید، در غیر این صورت سفارش شما از انبارهای عصرآهن خریداری خواهد شد. در خرید مستقیم از خود کارخانه، بارگیری از درب کارخانه انجام می‌گیرد. باید خاطر نشان کرد قیمت میلگرد اردبیل به قیمت درب کارخانه در وبسایت عصرآهن قرار داده می‌شود.

نوسانات موجود در بازار آهن باعث می‌شود نتوان برای میلگرد اردبیل و دیگر مقاطع آهنی تولید شده قیمت ثابتی ارائه کرد اما با توجه به ارتباط قوی عصرآهن با شرکت ذوب آهن اردبیل، شما با مناسب‌ترین قیمت بازار آهن ثبت سفارش خواهید کرد.


برای مشاوره و خرید میلگرد
ذوب آهن اردبیل، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس کارشناس فروش
۴۱۸۰ - ۰۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را برای این تولیدکننده بنویسید...

امتیاز تولیدکننده

3 از 5

1 نفر رای داده‌اند

کیفیت محصول

3

ارزش خرید نسبت به قیمت

3

زمان تحویل بار

3

سایر تولیدکنندگان

تولیدکنندگانی که به کارخانه ذوب آهن اردبیل نزدیک هستند!

برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱