جزئیات معاملات آهن در بورس کالا | هفته اول مرداد

جزئیات معاملات آهن در بورس کالا | هفته اول مرداد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۴ مرداد ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت،کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحۀ «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

‌روز یکشنبه 1 مردادماه

روز شنبه در بورس کالا  ۱۷۸۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که ۱۵۵۰۰۰ تن از این میزان متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای آهن اسفنجی امروز در بورس کالا، ۱۱۵۹۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده بود.

 معاملات آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۱۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش (۲۴ تیر ۱۴۰۲) ۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو معادل ۵.۳۲ درصد کاهش داشته است.

در روز یکشنبه از حجم آهن اسفنجی عرضه شده ۱۵۵۰۰۰ تن از این میزان متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. این معاملات در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۱۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

۱۱۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شده است که ۱۰۰۰۰ تن از این میزان به شرکت صبا فولاد خلیج فارس و ۱۰۰۰ تن از آن به شرکت پارس پولاد یاران اختصاص دارد. قیمت پایه برای آهن اسفنجی بریکت ۱۲۴۱۰ و ۱۲۴۷۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

‌روز دوشنبه 2 مردادماه

روز دوشنبه در بورس کالا، ۱۴۱۴۰۰ تن تختال، ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G و ۱۶۰۲۳۰ تن شمش بلوم عرضه شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۷۷۰۰ تا ۱۹۵۴۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۲۰۲۷۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۲۰۹۹ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

همچنین در روز دوشنبه ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G نیز عرضه شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های امروز ورق گالوانیزه G در بورس کالا، ۴۱۵۹۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

از عرضه‌های امروز شمش فولادی در بورس کالا که ۱۶۰۲۳۰ تن بود، ۱۲۰۹۵۰ تن مورد معامله قرار گرفت؛ همچنین در بورس کالا، ۱۰۰۰ تن ورق گالوانیزه و ۳۵۶۰۰ تن تختال نیز مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی امروز با قیمت میانگین موزون ۱۹۱۶۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۸۸۵ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۲۶ تیر ۱۴۰۲)، کاهش ۱۹۵ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱ درصد داشته است.

سه‌شنبه 3 مرداد

امروز در بورس کالا، ۱۶۹۰۰ تن انواع ورق عرضه شده است که از این میزان، ۲۰۰۰ تن به ورق قلع اندود، ۲۰۰۰ تن به ورق رنگی، ۴۵۰۰ تن به ورق سرد B و ۸۴۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص دارد.

قیمت پایه برای عرضه‌های ورق سرد ۳۰۴۶۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های امروز ورق گالوانیزه G نیز در محدوده ۳۶۱۰۷ تا ۴۲۹۶۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

از ۱۶۹۰۰ تن انواع ورق عرضه شده، تنها ۶۳۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت. از معاملات امروز ورق در بورس کالا، ۲۰۰۰ تن به ورق رنگی، ۴۵۰۰ تن به ورق سرد B و ۲۰۰۰ تن به ورق قلع اندود و ۷۴۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G امروز در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۱۸۰۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

ورق گالوانیزه G شرکت صنایع هفت الماس با قیمت میانگین موزون ۳۸۹۴۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق گالوانیزه G شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نیز با قیمت میانگین موزون ۴۲۹۶۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

چهارشنبه 4 مردادماه

در روز چهارشنبه در بورس کالا، ۲۴۷۷۷ تن تیرآهن، ۲۲۸۱۱۹ تن میلگرد، ۷۴۲۴ تن ناودانی، ۲۱۳۲ تن نبشی و ۱۷۰۰۰ تن ورق گرم عرضه شده است.

قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکت‌ها در محدوده ۱۹۱۵۰ تا ۲۱۲۵۴ تومان به‌ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. قیمت پایه میلگرد در عرضه هفته گذشته (۲۸ تیر۱۴۰۲) در محدوده ۲۰۸۳۸ تا ۲۱۴۸۲ تومان اعلام شده بود.  

۰۲۸۳
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱