حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۲۱ فروردین

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۲۱ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ به‌روزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 5 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب ‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۱۸ فروردین

شنبه امروز در بورس کالا ۱۱۱۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۲۴۶۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۸۷۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

معاملات آهن اسفنجی شرکت فولاد غدیر نی ریز شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۰۷۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و معاملات آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با قیمت میانگین ۱۳۱۴۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

شنبه ۱۸ فروردین در اولین روز کاری هفته، شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ۱۰۰ تا ۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۸۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۷۵۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۳۰۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

یکشنبه ۱۹ فروردین

یکشنبه ۱۹ فروردین، شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز شنبه ۱۰۰ تا ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۸۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۷۴۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۳۱۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۲۰ فروردین

دوشنبه ۲۰ فروردین، کف قیمت پایه عرضه شمش فولادی در بورس کالا ۲۰۲۸۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

سقف قیمت پایه عرضه‌های شمش فولادی در هفته جاری نیز ۲۱۱۲۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

گفتنی است هفته گذشته شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۲۰۷۶۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده معامله شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۹۰۰۰۰ تن تختال، ۲۹۴۹۰ تن انواع ورق و ۲۳۸۵۰۸ تن شمش بلوم عرضه شد.

قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۹۵۰۰ تا ۲۱۱۲۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۱۴ فروردین ۱۴۰۳)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۲۰۷۶۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۲۸۴۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۵۰۰۰۰ تن تختال فولاد خوزستان با قیمت پایه ۲۳۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۲۲۰۰۰ تن تختال مورد معامله قرار گرفت. از عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا نیز که ۲۳۸۵۰۸ تن بود، ۲۰۹۵۶۸ تن متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۱۴۱۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۵۵۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۱۴ فروردین ۱۴۰۳)، افزایش ۶۴۲ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۳.۰۹ درصدی داشت.

دوشنبه در بورس کالا، معاملات تختال فولاد خوزستان با قیمت میانگین موزون ۲۳۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) انجام شد.

دوشنبه ۲۰ فروردین، شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم.

دوشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ۱۰۰ تا ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند.

البته معدودی از مبادی نیز اقدام به افزایش محدود قیمت‌ها کردند. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۸۵۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۶۷۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۳۰۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه شنبه ۲۱ فروردین

سه شنبه در بورس کالا، ۲۷۸۵۸ تن تیرآهن، ۲۰۱۰ تن ناودانی، ۹۱۱ تن نبشی، ۹۹۹۷۶ تن میلگرد و همچنین ۵۳۳۰۰ تن انواع ورق عرضه شد.

سه شنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۲۲۶۶۴ تا ۲۵۰۱۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) در محدوده ۲۳۰۴۷ تا ۲۴۷۴۰ تومان اعلام شد.

ورق گرم فولاد اکسین خوزستان سه شنبه در بورس کالا با قیمت پایه ۳۱۷۷۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

به گزارش فراطرح فولاد، سه شنبه در بورس کالا، ۱۲۳۰۷ تن تیرآهن، ۱۷۰۹ تن ناودانی، ۸۵۱ تن نبشی، ۱۸۸۰۰ تن انواع ورق، ۵۳۹۸۹ تن میلگرد معامله شد.

معاملات میلگرد، سه شنبه در بورس کالا، با قیمت میانگین موزون ۲۵۰۸۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۷۵۹۸ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، افزایش ۲۱۸ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۸۷ درصد داشت.

سه شنبه در بورس کالا، معاملات ورق گرم شرکت فولاد اکسین خوزستان با قیمت ۳۱۷۷۹ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

سه شنبه ۲۱ فروردین، شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم.

سه شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۸۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۶۴۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۳۰۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۰۳۷
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱