معاملات بورس کالا | مقاطع فولادی | 18 مرداد

معاملات بورس کالا | مقاطع فولادی | 18 مرداد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت،کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحۀ «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه 14 مرداد

روز شنبه در بورس کالا، ۲۰۶۷۰ تن شمش، ۱۱۴۶۰ تن تیرآهن، ۲۰۰ تن ناودانی، ۲۵۰ تن ورق، ۲۵۰۵۵ تن میلگرد و ۹۳۷ تن نبشی معامله شد.

معاملات میلگرد، امروز با قیمت میانگین موزون ۲۱۶۹۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۶۴۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۴ مرداد ۱۴۰۲، افزایش ۳۲۲ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱.۵ درصدی داشته است.

یکشنبه 15 مرداد

روز یکشنبه در بورس کالا، ۲۱۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شده است که ۳۰۰۰۰ تن از این میزان به فولاد خوزستان و ۲۵۰۰۰ تن از آن به شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان اختصاص دارد. قیمت پایه برای آهن اسفنجی ۱۱۶۶۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته در بورس کالا ۲۱۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که ۱۰۰۲۰۰ تن از این میزان متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات هفته پیش آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۱۴۸۰ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

معاملات آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۱۷۲۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش (۷ مرداد ۱۴۰۲) ۲۴۶ تومان به ازای هر کیلو معادل ۲.۱۴ درصد افزایش داشته است.

دوشنبه 16 مرداد

روز دوشنبه در بورس کالا، ۳۶۰۰۰ تن تختال، ۲۴۰۰۰ تن انواع ورق و ۱۶۱۴۹۰ تن شمش بلوم عرضه شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های امروز شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۸۱۰۰ تا ۱۹۵۱۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

هفته گذشته (۹ مرداد ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۹۴۷۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۸۸۵ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

همچنین روز یکشنبه در بورس کالا، ۳۰۰۰ ورق سرد B و ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G نیز عرضه شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های امروز ورق گالوانیزه G در بورس کالا، ۴۰۴۹۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق سرد ۳۰۵۱۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

سه‌شنبه 17 مرداد

روز سه‌شنبه در بورس کالا، ۳۲۵۰۰ تن انواع ورق عرضه شده است که از این میزان، ۷۰۰۰ تن به ورق قلع اندود، ۱۵۰۰ تن به ورق رنگی، ۸۰۰۰ تن به ورق سرد B و ۱۶۰۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص دارد.

قیمت پایه برای عرضه‌های ورق سرد ۳۰۵۱۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های امروز ورق گالوانیزه G نیز در محدوده ۳۶۱۰۷ تا ۴۰۹۹۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

چهارشنبه 18 مرداد

روز چهارشنبه در بورس کالا، ۲۵۸۱۰ تن تیرآهن، ۱۶۸۸۲۶ تن میلگرد، ۲۶۰ تن ناودانی، ۹۴۵ تن نبشی و همچنین ۲۲۴۰۰ تن ورق گرم عرضه شده است.

قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکت‌ها در محدوده ۲۱۴۰۰ تا ۲۲۰۶۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۱۴ مرداد ۱۴۰۲) در محدوده ۲۰۷۳۴ تا ۲۱۸۸۱ تومان اعلام شده بود.  

از این میزان عرضه، ۱۴۹۸۱ تن تیرآهن، ۲۶۰ تن ناودانی، ۱۸۰۰ تن ورق، ۳۲۱۷۸ تن میلگرد و ۹۲۱ تن نبشی معامله شد.

معاملات میلگرد، با قیمت میانگین موزون ۲۲۱۲۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۴۱۲۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۱۴ مرداد ۱۴۰۲، افزایش ۴۲۸ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱.۹۷ درصدی داشته است.

۰۲۴۴
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱