معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 25 مرداد

معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 25 مرداد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۹ شهریور ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت،کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحۀ «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه 21 مرداد

روز شنبه در بورس کالا  ۱۶۱۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که ۱۲۹۰۰۰ تن از این میزان متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای آهن اسفنجی امروز در بورس کالا، ۱۱۹۱۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده بود.

 معاملات آهن اسفنجی در روز یکشنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۱۹۳۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش (۱۵ مرداد ۱۴۰۲) ۲۰۶ تومان به ازای هر کیلو معادل ۱.۷۵ درصد افزایش داشته است.

‌‎

از ۱۶۱۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شده ۱۲۹۰۰۰ تن از این میزان متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. این معاملات با قیمت میانگین ۱۱۹۳۲ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه 22 مرداد

در بورس کالا، ۲۱۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شده است که ۲۰۰۰۰ تن از این میزان به شرکت صبا فولاد خلیج فارس و ۱۰۰۰ تن از آن به شرکت پارس پولاد یاران اختصاص دارد. یکشنبه 22 مرداد در بورس کالا، قیمت پایه برای آهن اسفنجی بریکت ۱۲۵۳۰ و ۱۲۷۶۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

دوشنبه 23 مرداد

روز دوشنبه در بورس کالا، ۳۰۷۰۲۰ تن انواع ورق و ۱۱۳۹۵۰ تن شمش بلوم عرضه شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های امروز شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۸۵۰۰ تا ۱۹۸۵۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

هفته گذشته (۱۶ مرداد ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۹۸۷۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۱۲۱۵ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

در 23 مرداد ۷۰۰۰ ورق سرد B و ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G و ۲۹۵۰۲۰ تن ورق گرم HR نیز عرضه شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های ورق گالوانیزه G در بورس کالا، ۴۰۴۹۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، برای ورق سرد ۳۰۵۱۹ تومان و برای ورق گرم ۱۶۰۶۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

سه‌شنبه 24 مرداد

روز سه‌شنبه در بورس کالا، ۱۹۶۵۰ تن انواع ورق و ۱۳۰۰ تن تختال عرضه شده است. از عرضه‌های امروز ورق، ۱۰۰۰ تن به ورق قلع اندود، ۲۰۰۰ تن به ورق سرد B و ۱۶۶۵۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص دارد.

قیمت پایه برای عرضه‌های ورق سرد ۳۱۱۲۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های امروز ورق گالوانیزه G نیز در محدوده ۳۶۲۲۳ تا ۴۰۱۰۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

چهارشنبه 25 مرداد

در 25 مرداد در بورس کالا، ۳۰۷۴۴ تن تیرآهن، ۲۱۶۴۵۷ تن میلگرد، ۱۴۶۰ تن ناودانی، ۲۲۶۹ تن نبشی و همچنین ۲۲۰۰۰ تن ورق گرم عرضه شده است.

قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکت‌ها در محدوده ۲۰۹۲۳ تا ۲۲۴۲۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در محدوده ۲۱۴۰۰ تا ۲۲۰۶۱ تومان اعلام شده بود.  

۰۲۸۳
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱