حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 22 شهریور

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 22 شهریور

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

‌بورس کالا در هفته سوم شهریورماه تا حدودی افزایشی بوده است. در این خبر وضعیت کل بورس کالا در هفته سوم شهریور را بررسی خواهیم کرد.

شنبه 18 شهریور

روز شنبه در بورس کالا ۲۱۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که ۱۳۴۰۰۰ تن از این میزان متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای آهن اسفنجی، این هفته در بورس کالا، ۱۲۳۰۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده بود.

معاملات آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۴۵۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش (۱۱ شهریور ۱۴۰۲) ۲۴۱ تومان به ازای هر کیلو معادل ۱.۹۷ درصد افزایش داشته است.

یکشنبه 19 شهریور

روز یکشنبه در بورس کالا، ۲۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شده است که ۲۰۰۰۰ تن از این میزان به شرکت صبا فولاد خلیج فارس و ۲۰۰۰ تن از آن به شرکت پارس پولاد یاران اختصاص دارد. 19 شهریور در بورس کالا، قیمت پایه برای آهن اسفنجی بریکت ۱۳۳۹۷ و ۱۲۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

روز یکشنبه به میزان ۲۱۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که ۱۳۴۰۰۰ تن از این میزان متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۴۵۴ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

دوشنبه 20 شهریور

روز دوشنبه در بورس کالا، ۳۱۰۰۰ تن تختال، ۲۵۰۰۰ تن انواع ورق و ۱۸۸۸۸۰ تن شمش بلوم عرضه شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۹۲۰۰ تا ۲۰۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

هفته گذشته (۱۳ شهریور ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۲۰۵۴۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۲۳۸۹ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

روز دوشنبه در بورس کالا، ۷۰۰۰ تن ورق قلع اندود،۶۰۰۰ تن ورق رنگی، ۷۰۰۰ تن ورق سرد B و ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G نیز عرضه شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های امروز ورق گالوانیزه G در بورس کالا، ۳۸۸۹۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

سه‌شنبه 21 شهریور

روز سه‌شنبه در بورس کالا، ۲۱۸۰۰ تن انواع ورق عرضه شده است. از عرضه‌های امروز ورق، ۷۰۰ تن به ورق قلع اندود، ۲۰۰۰ تن به ورق سرد B و ۱۹۱۰۰ تن به ورق گالوانیزه اختصاص دارد.

در بورس کالا، امروز قیمت پایه برای عرضه‌های ورق سرد ۳۱۳۵۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. قیمت پایه برای عرضه‌های ورق گالوانیزه نیز در محدوده ۳۷۹۴۱ تا ۳۸۸۹۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

چهارشنبه 22 شهریور

روز چهارشنبه 22 شهریور در بورس کالا، ۲۸۵۷۸ تن تیرآهن، ۲۱۶۴۲۷ تن میلگرد، ۲۱۲۶ تن ناودانی، ۲۴۵۹ تن نبشی و همچنین ۱۹۲۰۰ تن انواع ورق عرضه شده است.

قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکت‌ها در محدوده ۱۸۶۰۰ تا ۲۳۱۶۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۱۴ شهریور ۱۴۰۲) در محدوده ۲۲۱۳۴ تا ۲۳۰۸۱ تومان اعلام شده بود.  

بورس کالای آهن آلات در این هفته با اندکی تغییرات نسبت به هفته گذشته، در برخی مقاطع با افزایش قیمت و در برخی با کاهش نسبی همراه بوده است. اخبار بورس مقاطع فولادی هفته بعد را در وب‌سایت عصرآهن بخوانید.

۰۲۵۰
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱