حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 5 مهر

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 5 مهر

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۶ مهر ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 4 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه 1 مهر

شنبه در بورس کالا  ۱۴۵۵۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۲۰۰۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.


معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۲۲۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش (۲۶ شهریور ۱۴۰۲) ۸۹ تومان به ازای هر کیلو معادل ۰.۷۲ درصد کاهش داشته است.

شنبه ۱ مهر در اولین روز کاری هفته شاهد ثبات نسبی توام با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۵۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریبا به ۲۴۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید.

دوشنبه 3 مهر

دوشنبه در بورس کالا، ۲۵۰۰۰ تن تختال، ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه و ۱۶۵۲۱۰ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۸۹۰۰ تا ۲۰۲۴۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.



هفته گذشته (۲۷ شهریور ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۲۰۰۴۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۱۸۴۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه ۳ مهر شاهد ثبات نسبی توام با برخی افت قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز کاری گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به  روز کاری گذشته ۵۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند؛ البته تعداد اندکی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریبا به ۲۴۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید.

سه شنبه 4 مهر

سه شنبه در بورس کالا، ۲۶۸۵۰ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۸۵۰ تن به ورق قلع اندود و ۲۱۵۰۰ تن به ورق گالوانیزه G و ۴۵۰۰ تن به ورق سرد B اختصاص دارد.



سه شنبه قیمت پایه برای عرضه‌های ورق قلع اندود ۵۱۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G نیز در محدوده ۳۷۹۴۱ تا ۴۰۳۵۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

سه شنبه در بورس کالا، از ۲۶۸۵۰ تن انواع ورق عرضه شد، ه تنها ۹۲۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۵۰ تن به ورق قلع اندود، ۴۵۰۰ تن به ورق سرد B  و ۴۶۵۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.


معاملات ورق گالوانیزه G سه شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۱۱۶۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. 


سه شنبه در بورس کالا، ورق گالوانیزه G شرکت صنایع هفت الماس با قیمت میانگین موزون ۳۸۰۲۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق گالوانیزه G شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نیز با قیمت میانگین موزون ۴۰۳۵۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

سه شنبه ۴ مهر شاهد ثبات نسبی توام با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریبا به ۲۴۲۷۰ تومان به ازای هر کیلو رسید.

چهارشنبه 5 مهر

چهارشنبه در بورس کالا، ۲۸۲۹۳ تن تیرآهن، ۲۱۵۴۲۴ تن میلگرد، ۲۷۹۱ تن ناودانی، ۳۰۷۴ تن نبشی و همچنین ۱۹۳۰۰ تن انواع ورق عرضه شده.



چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۱۹۵۰۰ تا ۲۲۶۱۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۲۹ شهریور ۱۴۰۲) در محدوده ۲۱۱۰۰ تا ۲۲۶۲۹ تومان اعلام شده بود.



چهارشنبه در بورس کالا، ۱۰۰۸ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۱۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۱۰۰۸ تن میلگرد، ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۱۶۷۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرد.  

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۲۲۲۷ تن تیرآهن، ۱۶۶۶ تن ناودانی، ۵۰۰ تن ورق، ۵۱۶۷۴ تن میلگرد و ۱۷۴۸ تن نبشی معامله شد.
معاملات میلگرد، چهارشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۱۷۳۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۶۹۳ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۲۹ شهریور ۱۴۰۲، کاهش ۷۷۷ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۳.۴۵ درصدی داشته است.


چهارشنبه در بورس کالا، ۳۸۴ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با تسویه نقدی-اعتباری با قیمت میانگین موزون ۲۱۶۷۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۸۴۰ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با تسویه نقدی با قیمت میانگین موزون ۲۱۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

چهارشنبه ۵ مهر شاهد ثبات نسبی توام با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. امروز تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریبا به ۲۴۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید.

۰۲۵۷
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱