حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 12 مهر

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 12 مهر

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 4 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه 8 مهر

شنبه در بورس کالا ۱۰۷۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۱۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۲۴۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش ( ۱ مهر ۱۴۰۲) ۲۰ تومان به ازای هر کیلو معادل ۰.۱۶ درصد افزایش داشته است.

یکشنبه 9 مهر

یکشنبه در بورس کالا، ۲۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که تمامی این میزان به شرکت صبا فولاد خلیج فارس اختصاص داشت. یکشنبه در بورس کالا، قیمت پایه برای آهن اسفنجی بریکت ۱۳۰۹۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

شنبه در بورس کالا ۱۰۷۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۲۴۱ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

دوشنبه 10 مهر

دوشنبه در بورس کالا، ۸۱۰۰۰ تن تختال، ۱۱۵۰۰ تن انواع ورق و ۲۲۱۳۰۰ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۸۳۰۰ تا ۱۹۹۵۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.
هفته گذشته (۳ مهر ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۹۵۲۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۱۲۸۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G و ۲۰۰۰ تن ورق رنگی و ۴۵۰۰ تن ورق سرد B نیز عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق گالوانیزه G در بورس کالا، ۴۰۷۴۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق سرد ۳۰۹۳۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۸۱۰۰۰ تن تختال، ۱۱۵۰۰ تن انواع ورق و ۲۲۱۳۰۰ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۸۳۰۰ تا ۱۹۹۵۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.
هفته گذشته (۳ مهر ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۹۵۲۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۱۲۸۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G و ۲۰۰۰ تن ورق رنگی و ۴۵۰۰ تن ورق سرد B نیز عرضه شده. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق گالوانیزه G در بورس کالا، ۴۰۷۴۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق سرد ۳۰۹۳۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه ۱۰ مهر شاهد ثبات نسبی توام با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریبا به ۲۴۱۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۳۱۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۶۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه در بورس کالا، ۸۰۰۰۰ تن تختال و ۶۳۵۰ تن انواع ورق فولادی مورد معامله قرار گرفت. از عرضه های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۲۲۱۳۰۰ تن بود نیز ۱۱۲۳۵۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۱۹۳۶۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۱۱۰۹ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۳ مهر ۱۴۰۲)، کاهش ۱۵۹ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۸ درصدی داشته است.
ورق گالوانیزه فولاد مبارکه دوشنبه در قیمت پایه (۴۰۷۴۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) معامله شد. معاملات تختال نیز در قیمت میانگین موزون ۱۹۵۱۲ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

چهارشنبه 12 مهر

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۸۷۴۸ تن تیرآهن، ۲۱۷۰۸۰ تن میلگرد، ۳۲۴۶ تن ناودانی، ۴۲۹۱ تن نبشی و همچنین ۳۶۲۰۰ تن انواع ورق عرضه شده است.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۱۹۲۵۴ تا ۲۱۹۵۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۵ مهر ۱۴۰۲) در محدوده ۱۹۵۰۰ تا ۲۲۶۱۷ تومان اعلام شده بود.

چهارشنبه در بورس کالا، ۵۰۴ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۱۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۵۰۴ تن میلگرد، ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۱۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرده است.

چهارشنبه در بورس کالا، ۵۱۶۵ تن تیرآهن، ۲۳۰۰ تن ناودانی، ۲۶۵۰ تن ورق، ۲۳۵۹۳ تن میلگرد و ۲۲۸۲ تن نبشی معامله شد.

چهارشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۱۷۶۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۷۱۹ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۵ مهر ۱۴۰۲، کاهش ۲۴ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۱۱ درصدی داشته است.

چهارشنبه در بورس کالا، ۵۰۴ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت میانگین موزون ۲۱۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۵۰۴ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰  با قیمت میانگین موزون ۲۱۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت. چهارشنبه ۱۲ مهر شاهد کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز کاری گذشته ۵۰ تا ۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز کاری گذشته ثابت نگه داشتند. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریبا به ۲۴۰۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۳۱۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۶۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۰۲۵۵
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱