حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 26 مهر

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 26 مهر

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 6 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه 22 مهر

شنبه در بورس کالا ۹۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۱۶۸۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.


معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۹۳۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش (۱۵ مهر ۱۴۰۲) ۱۹۱ تومان به ازای هر کیلو معادل ۱.۴۹ درصد افزایش داشته است.

شنبه ۲۲ مهر در اولین روز کاری هفته، شاهد کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۱۰۰ تا ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریبا به ۲۴۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۳۲۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۵۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

یکشنبه 23 مهر

یکشنبه در بورس کالا، ۲۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شده بود که تمامی این میزان به شرکت صبا فولاد خلیج فارس اختصاص داشت. قیمت پایه برای عرضه یکشنبه آهن اسفنجی بریکت در بورس کالا، ۱۳۸۳۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.


شنبه در بورس کالا ۹۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۹۳۱ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه در بورس کالا ۲۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که تمامی این میزان متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.
قیمت پایه برای آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس یکشنبه در بورس کالا، ۱۳۸۳۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود که یکشنبه تمامی عرضه‌های آهن اسفنجی بریکت این شرکت، در نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت.


گفتنی است روز شنبه نیز در بورس کالا ۹۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین ۱۲۹۳۱ تومان به ازای هر کیلو مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه ۲۳ مهر شاهد ثبات نسبی توام با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبهتعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۳۵۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریبا به ۲۴۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۳۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۵۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه 24 مهر

دوشنبه در بورس کالا، ۱۶۱۵۰۰ تن تختال، ۳۰۲۰۲۰ تن انواع ورق و ۲۳۸۶۵۰ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۸۲۰۰ تا ۱۹۵۹۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.


هفته گذشته (۱۷ مهر ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۹۴۳۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۱۱۷۹ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.


دوشنبه در بورس کالا، ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G و ۲۹۵۰۲۰ تن ورق گرم HR و ۲۰۰۰ تن ورق سرد B نیز عرضه شده بود. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق گرم HR در بورس کالا، ۲۰۷۹۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق سرد ۳۰۸۷۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۱۱۱۵۰۰ تن تختال و ۲۹۲۴۷۰ تن انواع ورق فولادی مورد معامله قرار گرفت. از عرضه های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۲۳۸۶۵۰ تن بود نیز ۱۰۴۴۰۵ تن مورد معامله قرار گرفت.


معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۱۹۲۱۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۹۴۸ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۱۴ مهر ۱۴۰۲)، کاهش ۲۱۲ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱.۰۹ درصدی داشته است.
ورق گرم HR فولاد مبارکه دوشنبه در بورس کالا با قیمت میانیگن موزون ۲۶۱۰۸ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) معامله شد.

سه شنبه 25 مهر

سه شنبه در بورس کالا، ۲۸۰۰۰ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۲۰۰۰ تن به ورق قلع اندود و ۲۶۰۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.


در بورس کالا، سه شنبه قیمت پایه برای عرضه‌های ورق قلع اندود ۵۵۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G نیز در محدوده ۳۸۷۵۸ تا ۳۹۹۹۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

سه شنبه در بورس کالا، از ۲۸۰۰۰ تن انواع ورق عرضه شده، تنها ۷۳۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۳۰۰ تن به ورق سرد B  و ۲۵۰ تن به ورق قلع اندود و ۶۷۵۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G سه شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۳۹۸۲۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.


سه شنبه در بورس کالا، ورق گالوانیزه G شرکت صنایع هفت الماس با قیمت میانگین موزون ۳۹۷۹۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق گالوانیزه G شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نیز با قیمت میانگین موزون ۳۹۹۶۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

سه ‌شنبه ۲۵ مهر شاهد افت نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

البته تعداد بسیار اندکی از مبادی نیز قیمت فروش میلگرد خود را تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریبا به ۲۳۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. در حال حاضر، کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۳۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۵۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو است.

چهارشنبه 26 مهر

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۵۱۶۰ تن تیرآهن، ۲۲۸۱۳۴ تن میلگرد، ۳۷۱۰ تن ناودانی، ۴۴۳۶ تن نبشی و همچنین ۱۹۳۰۰ تن انواع ورق عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۲۰۷۰۱ تا ۲۲۱۶۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۱۹ مهر ۱۴۰۲) در محدوده ۲۰۹۳۲ تا ۲۲۰۳۱ تومان اعلام شده بود.

چهارشنبه در بورس کالا، ۷۲۰ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۰۸۲۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۵۵۸۶ تن تیرآهن، ۵۶۵ تن ناودانی، ۱۰۰۰ تن انواع ورق، ۳۹۳۷۲ تن میلگرد و ۶۷۰ تن نبشی معامله شد.
معاملات میلگرد، چهارشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۱۷۵۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۷۱۷ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۱۲ مهر ۱۴۰۲، کاهش ۲۹۴ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱.۳۳ درصدی داشته است.


 چهارشنبه در بورس کالا، ۷۲۰ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت میانگین موزون ۲۰۸۲۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

چهارشنبه ۲۶ مهر شاهد ثبات نسبی توام با برخی نوسان قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش یا افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریبا به ۲۳۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۸۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۵۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۶۲۸۷
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱