حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 10 آبان

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | 10 آبان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۸ آبان ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 7 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۶ آبان

شنبه در بورس کالا ۹۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۱۳۶۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.


معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۱۹۲۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش (۲۹ مهر ۱۴۰۲) ۲۷۱ تومان به ازای هر کیلو معادل ۲.۳۲ درصد افزایش داشته است.

شنبه ۶ آبان در اولین روز کاری هفته شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۵۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریبا به ۲۳۶۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۷۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

یکشنبه ۷ آبان

یکشنبه در بورس کالا، ۲۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که ۲۰۰۰۰ تن از این میزان به شرکت صبا فولاد خلیج فارس و ۴۰۰۰ تن از این میزان به شرکت پارس پولاد یاران اختصاص داشت.

قیمت پایه برای عرضه یکشنبه آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس، ۱۲۷۶۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای شرکت پارس پولاد یاران ۱۲۶۴۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

شنبه در بورس کالا ۹۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۱۹۲۸ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه در بورس کالا ۲۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

قیمت پایه برای آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس یکشنبه در بورس کالا، ۱۲۷۶۳ تومان و برای شرکت پارس پولاد یاران ۱۲۶۴۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود. یکشنبه تمامی عرضه‌های آهن اسفنجی بریکت، در نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت. 

گفتنی است شنبه نیز در بورس کالا ۹۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین ۱۱۹۲۸ تومان به ازای هر کیلو مورد معامله قرار گرفت. 

یکشنبه ۷ آبان شاهد ثبات نسبی توأم با برخی نوسان قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش یا افزایش دادند.

میزان کاهش قیمت‌ها نیز کمی بیش از افزایش قیمت‌ها بود. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۳۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۴۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۸ آبان

دوشنبه در بورس کالا، ۷۱۰۰۰ تن تختال، ۷۰۰۰ تن انواع ورق و ۲۷۵۰۸۵ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۷۸۰۰ تا ۱۹۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.


هفته گذشته (۱ آذر ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۸۹۲۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۶۲۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.


دوشنبه در بورس کالا، ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G و ۲۰۰۰ تن ورق سرد B نیز عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق گالوانیزه در بورس کالا، ۳۹۶۹۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق سرد ۳۰۰۷۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۵۶۰۰۰ تن تختال و ۳۷۰۰ تن انواع ورق فولادی مورد معامله قرار گرفت. از عرضه های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۲۷۵۰۸۵ تن بود نیز ۱۲۹۸۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت.
معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۱۸۶۷۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۳۵۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۱ آذر ۱۴۰۲)، کاهش ۲۴۸ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱.۳۱ درصدی داشته است.
ورق سرد B صنایع هفت الماس دوشنبه در بورس کالا با قیمت میانیگن موزون ۳۰۰۷۱ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) معامله شد.

دوشنبه ۸ آبان شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

البته برخی از مبادی نیز قیمت فروش میلگرد خود را تا ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۳۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۴۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه ‌شنبه ۹ آبان  

سه شنبه در بورس کالا، ۳۱۷۰۰ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۳۰۰۰ تن به ورق سرد، ۲۰۰۰ تن به ورق قلع اندود و ۲۶۷۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.


در بورس کالا، سه شنبه قیمت پایه برای عرضه‌های ورق قلع اندود ۵۵۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G نیز در محدوده ۳۸۷۵۸ تا ۳۹۶۹۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

سه شنبه در بورس کالا، از ۳۱۷۰۰ تن انواع ورق عرضه شده، تنها ۷۲۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۲۳۵۰ تن به ورق سرد B  و ۱۵۰ تن به ورق قلع اندود و ۴۷۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G سه شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۳۹۵۸۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ورق گالوانیزه G شرکت صنایع هفت الماس با قیمت میانگین موزون ۳۸۷۷۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق گالوانیزه G شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نیز با قیمت میانگین موزون ۳۹۶۹۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) انجام شد.  

سه ‌شنبه ۹ آبان شاهد کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبهتعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۳۴۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۳۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه ۱۰ آبان

چهارشنبه در بورس کالا، ۲۳۳۸۲ تن تیرآهن، ۲۶۴۷۷۳ تن میلگرد، ۲۵۴۶ تن ناودانی، ۳۲۸۴ تن نبشی و همچنین ۲۰۳۰۰ تن انواع ورق عرضه شد.
چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۲۰۰۴۵ تا ۲۱۷۶۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۳ آبان ۱۴۰۲) در محدوده  ۲۰۳۶۷ تا ۲۲۰۰۱ تومان اعلام شده بود.
چهارشنبه در بورس کالا، ۷۶۸ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۰۹۹۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۰۷۴۱ تن تیرآهن، ۱۳۶۰ تن ناودانی، ۷۰۰ تن انواع ورق، ۱۹۹۸۹ تن میلگرد و ۱۸۲۳ تن نبشی معامله شد.

معاملات میلگرد، چهارشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۱۵۲۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۴۶۴ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۳ آبان ۱۴۰۲، کاهش ۸۱ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۳۷ درصدی داشته است.

چهارشنبه در بورس کالا، ۷۶۸ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ فراطرح فولاد با قیمت میانگین موزون ۲۱۲۳۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.  

چهارشنبه ۱۰ آبان شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

البته معدودی از مبادی نیز تا ۱۰۰ تومان قیمت فروش میلگرد خود را افزایش دادند. قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۳۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۱۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۵۳۱۹
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱