حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۱۷ آبان

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۱۷ آبان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۸ آبان ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 5 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۱۳ آبان

شنبه ۱۳ آبان در اولین روز کاری هفته شاهد ثبات نسبی توأم با برخی افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۵۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند. البته برخی از مبادی نیز تا ۲۰۰ تومان قیمت فروش میلگرد خود را کاهش دادند.   

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۳۴۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید، کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۵۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

شنبه در بورس کالا ۶۷۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه ها روی تابلوی بورس کالا معامله شد اما این معاملات به تأیید نهایی بورس کالا نرسید. بنابراین امروز تمامی معاملات آهن اسفنجی در بورس کالا باطل اعلام شد.  

گفتنی است شنبه قیمت آهن اسفنجی روی تابلو بورس کالا، افزایش قابل توجه‌ای را تجربه کرد که احتمالا همین امر سبب ابطال معاملات شده است.

یکشنبه ۱۴ آبان

یکشنبه ۱۴ آبان شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۳۵۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۳۲۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۱۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۱۵ آبان

دوشنبه در بورس کالا، ۸۲۰۰۰ تن تختال و ۲۷۵۰۰ تن انواع ورق عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه تختال در بورس کالا، ۱۹۵۱۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۸۵۰۰ تن ورق رنگی، ۷۰۰۰ تن ورق قلع اندود، ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G و ۷۰۰۰ تن ورق سرد B نیز عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق گالوانیزه G در بورس کالا، ۳۹۶۰۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق سرد ۳۰۱۰۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه ۱۵ آبان شاهد ثبات نسبی توأم با برخی نوسان قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش یا افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۳۲۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه در بورس کالا ۹۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی امروز در بورس کالا، ۱۱۱۹۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی دوشنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۹۱۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش (۶ آبان۱۴۰۲) ۹۸۶ تومان به ازای هر کیلو معادل ۸.۲۶ درصد افزایش داشته است.

سه شنبه ۱۶ آبان

سه شنبه در بورس کالا، ۴۴۲۰۰ تن انواع ورق و ۲۵۶۲۳۰ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۷۹۰۰ تا ۱۸۹۳۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۸ آبان ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۸۶۷۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۳۵۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ۲۳۷۰۰ تن ورق گالوانیزه G و ۷۵۰۰ تن ورق قلع اندود و ۱۳۰۰۰ تن ورق سرد B نیز عرضه شده. قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه در بورس کالا، در محدوده ۴۰۸۷۰ تا ۴۰۸۷۵ تومان، برای ورق قلع اندود ۴۴۹۸۷ تومان و برای ورق سرد ۳۰۱۰۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ۱۳۶۵۰ تن انواع ورق فولادی مورد معامله قرار گرفت. از عرضه های سه شنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۲۵۶۲۳۰ تن بود نیز ۱۳۷۷۶۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی سه شنبه با قیمت میانگین موزون ۱۸۶۹۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۳۷۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۸ آبان ۱۴۰۲)، افزایش ۱۸ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۰۹ درصدی داشت.

ورق سرد B صنایع هفت الماس سه شنبه در بورس کالا با قیمت میانیگن موزون ۳۰۱۰۷ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) معامله شد. سه شنبه در بورس کالا، معاملات ورق گالوانیزه G با قیمت میانگین موزون ۴۰۸۷۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. 

سه‌ شنبه ۱۶ آبان شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته به صورت جزئی تغییر دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۳۲۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه ۱۷ آبان

چهارشنبه در بورس کالا، ۲۰۶۹۰ تن تیرآهن، ۲۷۴۹۴۴ تن میلگرد، ۲۸۱۶ تن ناودانی، ۳۵۶۳ تن نبشی و همچنین ۱۲۸۰۰ تن انواع ورق عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۱۹۰۰۰ تا ۲۱۷۳۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۱۰ آبان ۱۴۰۲) در محدوده  ۲۰۰۴۵ تا ۲۱۷۶۱ تومان اعلام شده بود.

چهارشنبه در بورس کالا، ۴۰۸ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۱۹۹۰۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۵۵۲۰ تن تیرآهن، ۲۵۱۶ تن ناودانی، ۲۲۵۰ تن انواع ورق، ۲۵۴۸۵ تن میلگرد و ۲۰۸۳ تن نبشی معامله شد.  

معاملات میلگرد، چهارشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۱۱۲۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۰۲۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۱۰ آبان ۱۴۰۲، کاهش ۴۰۲ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱.۸۶ درصدی داشته است.

چهارشنبه در بورس کالا، ۴۰۸ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت میانگین موزون ۲۰۰۱۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت. 

چهارشنبه ۱۷ آبان شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۳۱۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۰۲۱۷
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱