حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۲۴ آبان

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۲۴ آبان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۲ آذر ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 6 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۲۰ آبان

شنبه در بورس کالا ۹۷۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۱۲۳۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی امروز در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۴۳۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش (۱۵ آبان۱۴۰۲) ۴۷۶ تومان به ازای هر کیلو معادل ۳.۶۸ درصد کاهش داشته است.

شنبه ۲۰ آبان در اولین روز کاری هفته، شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته به صورت جزئی تغییر دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۳۱۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

یکشنبه ۲۱ آبان

یکشنبه در بورس کالا، ۲۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها به شرکت صبا فولاد خلیج فارس اختصاص داشت. قیمت پایه برای عرضه یکشنبه آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس، ۱۳۳۰۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

شنبه در بورس کالا ۹۷۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۴۳۸ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه در بورس کالا ۲۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که تمامی این عرضه‌هامتقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

قیمت پایه برای آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس یکشنبه در بورس کالا، ۱۳۳۰۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود. یکشنبه تمامی عرضه‌های آهن اسفنجی بریکت، در نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است روز گذشته نیز در بورس کالا ۹۷۰۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین ۱۲۴۳۸ تومان به ازای هر کیلو مورد معامله قرار گرفت. 

یکشنبه ۲۱ آبان شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۳۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۲۲ آبان

دوشنبه در بورس کالا، ۱۱۱۵۰۰ تن تختال، ۸۰۰۰ انواع ورق و ۲۴۸۸۲۰ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۷۹۰۰ تا ۱۸۸۴۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۱۶ آبان ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۸۶۹۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۳۷۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه G و ۳۰۰۰ تن ورق سرد B نیز عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق گالوانیزه در بورس کالا، ۴۰۸۷۵ تومان  به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق سرد ۳۰۱۰۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۸۲۵۰۰ تن تختال و ۲۳۰۰ تن انواع ورق فولادی مورد معامله قرار گرفت. از عرضه های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۲۴۸۸۲۰ تن بود نیز ۱۱۶۰۰۵ تن مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۱۸۶۰۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۲۸۳ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۱۶ آبان ۱۴۰۲)، کاهش ۸۱ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۴۳ درصدی داشته است.

معاملات ورق سرد B صنایع هفت الماس دوشنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۳۰۱۰۷ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) و ورق گالوانیزه G فولاد مبارکه اصفهان با قیمت میانگین موزون ۴۰۸۷۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.  

دوشنبه ۲۲ آبان شاهد کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۳۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۶۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه شنبه ۲۳ آبان

سه شنبه در بورس کالا، ۲۸۲۵۰ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۳۲۵۰ تن به ورق سرد، ۱۰۰۰ تن به ورق قلع اندود و ۲۴۰۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص دارد.

در بورس کالا، سه شنبه قیمت پایه برای عرضه‌های ورق قلع اندود ۵۹۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G نیز ۴۰۸۷۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

سه شنبه در بورس کالا، از ۲۸۲۵۰ تن انواع ورق عرضه شده، تنها ۱۰۲۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۲۸۰۰ تن به ورق سرد B  و ۳۵۰ تن به ورق قلع اندود و ۷۰۵۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G امروز در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۰۸۷۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ورق سرد B شرکت صنایع هفت الماس با قیمت میانگین موزون ۳۰۱۰۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق گالوانیزه G شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نیز با قیمت میانگین موزون ۴۰۸۷۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) انجام شد.

سه شنبه ۲۳ آبان شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۲۹۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۶۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه ۲۴ آبان

چهارشنبه در بورس کالا، ۲۰۶۸۶ تن تیرآهن، ۲۷۷۳۵۹ تن میلگرد، ۳۵۷۹ تن ناودانی، ۳۹۹۶ تن نبشی و همچنین ۲۰۳۰۰ تن انواع ورق عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۱۷۸۸۹ تا ۲۱۳۴۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۱۷ آبان ۱۴۰۲) در محدوده  ۱۹۰۰۰ تا ۲۱۷۳۸ تومان اعلام شده بود.

چهارشنبه در بورس کالا، ۴۸۰ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۱۹۹۰۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۶۷۱۷ تن تیرآهن، ۲۰۴۵ تن ناودانی، ۲۰۰ تن انواع ورق، ۳۵۸۹۵ تن میلگرد و ۱۲۳۴ تن نبشی معامله شد.

معاملات میلگرد، چهارشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۱۱۲۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۰۲۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۱۷ آبان ۱۴۰۲، تغییری نداشت.

 چهارشنبه در بورس کالا، ورق گرم فولاد خرم آباد با قیمت میانگین موزون ۲۵۵۹۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

چهارشنبه ۲۴ آبان شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۲۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۵۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۰۲۱۰
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱