حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۱۵ آ‌ذر

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۱۵ آ‌ذر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۶ آذر ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 7 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۱۱ آذر

شنبه در بورس کالا ۸۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۰۹۳۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۶۳۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. این قیمت در مقایسه با قیمت معاملات آهن اسفنجی در هفته پیش (۳ آذر ۱۴۰۲) ۷۶۸ تومان به ازای هر کیلو معادل ۶.۴۷ درصد افزایش داشت.

شنبه ۱۱ آذر در اولین روز کاری هفته شاهد ثبات نسبی توأم با برخی نوسان قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۵۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش یا کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۲۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۲۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۳۷۵۰ تومان به ازای هر کیلو است.

یکشنبه ۱۲ آذر

یکشنبه در بورس کالا، ۳۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که ۳۰۰۰۰ تن از این این میزان به شرکت صبا فولاد خلیج فارس و ۲۰۰۰ تن از آن به شرکت پارس پولاد یاران اختصاص داشت. قیمت پایه برای عرضه‌های یکشنبه آهن اسفنجی بریکت، ۱۳۴۵۰ و ۱۳۵۲۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

شنبه در بورس کالا ۸۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۶۳۶ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه در بورس کالا ۳۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که از این میزان ۳۰۰۰۰ تن متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه در بورس کالا، ۳۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس با قیمت ۱۳۵۲۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت. معاملات آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس، یکشنبه در نرخ پایه انجام شد.

گفتنی است روز گذشته نیز در بورس کالا ۸۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین ۱۲۶۳۶ تومان به ازای هر کیلو مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه ۱۲ آذر شاهد ثبات نسبی توأم با برخی افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند. البته در موارد معدودی نیز شاهد کاهش جزئی قیمت‌ها بودیم.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۲۷۲۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۳۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۳۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۱۳ آذر

دوشنبه در بورس کالا، ۱۰۱۵۰۰ تن تختال، ۲۰۵۰۰ انواع ورق و ۲۳۷۲۹۰ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۷۵۰۰ تا ۱۸۴۹۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۶ آذر ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۸۲۳۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۱۹۸۷۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۸۵۰۰ تن ورق رنگی و ۷۰۰۰ تن ورق سرد B و  ۵۰۰۰ تن ورق گالوانیزه نیز عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق گالوانیزه در بورس کالا، ۴۱۴۵۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق سرد ۳۱۸۶۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۷۴۰۰۰ تن تختال و ۱۱۰۵۰ تن انواع ورق فولادی مورد معامله قرار گرفت. از عرضه های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۲۳۷۲۹۰ تن بود نیز تنها ۱۴۵۶۵۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۱۸۷۷۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۴۶۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۶ آذر ۱۴۰۲)، افزایش ۵۴۵ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۲.۹۸ درصدی داشته است.

معاملات ورق گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان، دوشنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۱۴۵۹ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده)، انجام شد.

دوشنبه ۱۳ آذر شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۲۷۸۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۴۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه شنبه ۱۴ آذر

سه شنبه در بورس کالا، ۳۴۰۰۰ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۱۱۰۰۰ تن به ورق سرد، ۸۰۰ تن به ورق قلع اندود و ۲۲۲۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص دارد.  

در بورس کالا، سه شنبه قیمت پایه برای عرضه‌های ورق قلع اندود ۵۹۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G نیز در محدوده ۴۰۳۹۳ تا ۴۱۴۵۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

سه شنبه در بورس کالا، از ۳۴۰۰۰ تن انواع ورق عرضه شد، ۹۶۵۰ تن مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۳۷۵۰ تن به ورق سرد B  و ۸۰۰ تن به ورق قلع اندود و ۵۱۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G سه شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۱۴۴۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.
سه شنبه در بورس کالا، ورق سرد B شرکت فولاد غرب آسیا با قیمت میانگین موزون ۳۱۸۶۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق قلع اندود شرکت صنایع فولاد تن آور آسیا نیز با قیمت میانگین موزون ۵۹۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) انجام شد.

سه شنبه ۱۴ آذر شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۲۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۷۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه ۱۵ آذر

چهارشنبه در بورس کالا، ۲۶۵۶۳ تن تیرآهن، ۲۷۰۰۴۸ تن میلگرد، ۱۷۶۶ تن ناودانی، ۴۱۱۲ تن نبشی و همچنین ۲۰۴۰۰ تن انواع ورق عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۱۷۸۰۰ تا ۲۰۷۹۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۸ آذر ۱۴۰۲) در محدوده ۱۷۷۰۶ تا ۲۱۰۱۵ تومان اعلام شده بود.

چهارشنبه در بورس کالا، ۵۰۴ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۱۹۰۸۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۱۶ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۰۷۹۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۶۴۵۷ تن تیرآهن، ۱۷۶۶ تن ناودانی، ۸۰۰ تن ورق گرم، ۴۱۶۳۸ تن میلگرد و ۳۷۲۲ تن نبشی معامله شد.  

معاملات میلگرد، چهارشنبه با قیمت میانگین موزون ۲۱۰۹۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۲۹۹۱ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۸ آذر ۱۴۰۲، افزایش ۴۲۷ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۲.۰۶ درصد داشته است.

چهارشنبه در بورس کالا، ۵۰۴ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت میانگین موزون ۱۹۴۸۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۱۶  تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت میانگین موزون ۲۲۱۹۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

چهارشنبه ۱۵ آذر شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۳۵۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۳۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۸۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو است.

۰۱۷۹
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱