حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۶ دی

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۶ دی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۴ دی ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 6 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۲ دی

شنبه در بورس کالا ۷۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۱۳۴۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۶۳۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

شنبه ۲ دی در اولین روز کاری هفته، شاهد ثبات نسبی توأم با برخی افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم.

شنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۵۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۳۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. در حال حاضر، کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۲۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو است.

یکشنبه ۳ دی

یکشنبه در بورس کالا، ۴۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که ۴۰۰۰۰ تن از این این میزان به شرکت صبا فولاد خلیج فارس و ۲۰۰۰ تن از آن به شرکت پارس پولاد یاران اختصاص داشت.

قیمت پایه برای عرضه‌های یکشنبه آهن اسفنجی بریکت، ۱۴۱۷۷ و ۱۴۱۴۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

شنبه در بورس کالا ۷۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۶۳۲ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه در بورس کالا ۴۲۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که از این میزان ۷۵۰۰ تن متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه در بورس کالا، ۵۵۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس با قیمت ۱۴۱۷۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (نرخ پایه) مورد معامله قرار گرفت.

معاملات یکشنبه آهن اسفنجی بریکت شرکت پارس پولاد یاران نیز در قیمت پایه انجام شد.

گفتنی است شنبه نیز در بورس کالا ۷۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین ۱۳۶۳۲ تومان به ازای هر کیلو مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه ۳ دی شاهد ثبات نسبی توأم با برخی افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۳۸۲۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۳۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۴ دی

دوشنبه در بورس کالا، ۳۰۰۰۰ تن تختال، ۱۶۰۰۰ تن انواع ورق و ۲۳۰۰۵۵ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۷۷۹۰ تا ۱۸۹۷۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۲۷ آذر ۱۴۰۲) معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۸۹۵۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۸۰۰۰ تن ورق رنگی، ۲۰۰۰ تن ورق سرد B و ۶۰۰۰ تن ورق گالوانیزه نیز عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق گالوانیزه در بورس کالا، ۴۰۵۷۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق سرد ۳۳۴۷۰ تومان و برای ورق رنگی ۴۳۶۹۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۳۰۰۰۰ تن تختال و  ۱۴۸۵۰ تن انواع ورق فولادی مورد معامله قرار گرفت. از عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۲۳۰۰۵۵ تن بود نیز ۱۰۲۷۲۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۱۸۸۴۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۲۷ آذر ۱۴۰۲)، کاهش ۱۱۰ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۵۸ درصدی داشت.

معاملات ورق گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان، دوشنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۰۷۴۶ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده)، انجام شد.

دوشنبه ۴ دی شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه اکثر مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعداد معدودی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۳۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید.

کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۳۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه شنبه ۵ دی

سه شنبه در بورس کالا، ۳۰۵۰۰ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۵۰۰۰ تن به ورق سرد B و ۲۰۰۰ تن به ورق قلع اندود و ۲۳۵۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

در بورس کالا، قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G در محدوده ۳۷۹۰۰ تا ۴۱۳۹۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

ورق قلع اندود نیز سه شنبه در بورس کالا، با قیمت پایه ۵۵۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

سه شنبه در بورس کالا، از ۳۰۵۰۰ تن ورق عرضه شد، ۱۴۱۵۰ تن ورق مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۵۰۰۰ تن به ورق سرد، ۳۰۰ تن به ورق قلع اندود و ۸۸۵۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G سه شنبهدر بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۱۱۸۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ورق قلع اندود صنایع فولاد توان آور آسیا با قیمت میانگین موزون ۵۵۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق سرد شرکت فولاد غرب آسیا با قیمت میانگین موزون ۳۳۴۷۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) انجام شد.

سه شنبه ۵ دی شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۳۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید.

کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۱۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه ۶ دی

چهارشنبه در بورس کالا، ۲۶۸۳۳ تن تیرآهن، ۲۷۷۶۸۹ تن میلگرد، ۳۶۶۱ تن ناودانی، ۴۲۸۸ تن نبشی و همچنین ۷۵۰۰ تن ورق گرم عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۱۹۰۰۰ تا ۲۱۵۷۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۲۹ آذر ۱۴۰۲) در محدوده ۱۹۲۶۶ تا ۲۱۴۶۹ تومان اعلام شده بود.

چهارشنبه در بورس کالا، ۴۰۰۸ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۱۵۳۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرد.

چهارشنبه ۶ دی شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعداد کمی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.  

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۳۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۱۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۱۲۰۱ تن تیرآهن، ۳۵۳۹ تن ناودانی، ۴۳۰۰ تن ورق گرم، ۴۳۵۶۱ تن میلگرد و ۲۲۰۸ تن نبشی معامله شد.

معاملات میلگرد، چهارشنبه در بورس کالا، با قیمت میانگین موزون ۲۱۲۸۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۲۷۵ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۲۹ آذر ۱۴۰۲، کاهش ۷۳ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۳۴ درصد داشت.

چهارشنبه در بورس کالا، ۹۶۰ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت میانگین موزون ۲۱۵۳۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

۰۱۵۹
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱