حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۱۳ دی

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۱۳ دی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۴ دی ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 6 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۹ دی

شنبه ۹ دی در اولین روز کاری هفته، شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم.

شنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.  

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۳۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

یکشنبه ۱۰ دی

یکشنبه در بورس کالا، ۵۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که تمامی این میزان به شرکت صبا فولاد خلیج فارس اختصاص داشت. قیمت پایه برای عرضه‌های یکشنبه آهن اسفنجی بریکت، ۱۳۰۵۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

شنبه در بورس کالا ۹۴۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که ۶۹۰۰۰ تن از این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۰۸۶ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه در بورس کالا ۵۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که از این میزان ۴۶۰۰۰ تن متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه در بورس کالا، ۵۵۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس با قیمت ۱۳۰۵۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (نرخ پایه) مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است روز شنبه نیز در بورس کالا ۶۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین ۱۳۰۸۶ تومان به ازای هر کیلو مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه ۱۰ دی شاهد ثبات نسبی توأم با برخی کاهش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.  

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۳۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۱۱ دی

دوشنبه در بورس کالا، ۴۴۰۰۰ تن تختال، ۱۶۵۰۰ تن انواع ورق و ۱۵۵۰۶۵ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۷۸۹۰ تا ۱۹۰۲۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۴ دی ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۸۸۴۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۶۵۰۰ تن ورق قلع اندود و ۱۰۰۰۰ تن ورق سرد B نیز عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق قلع اندود در بورس کالا، ۴۶۸۸۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق سرد ۳۳۴۷۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۲۰۰۰۰ تن تختال و  ۱۵۵۰۰ تن انواع ورق فولادی مورد معامله قرار گرفت. از عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۱۵۵۰۶۵ تن بود نیز ۸۸۱۱۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۱۸۷۶۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۴ دی ماه ۱۴۰۲)، کاهش ۸۱ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۴۲ درصدی داشته است.

معاملات ورق قلع اندود فولاد مبارکه اصفهان، امروز در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۶۲۹۲۷ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) و معاملات ورق سرد آن با قیمت میانگین موزون ۳۳۶۹۳ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) انجام شد.

دوشنبه ۱۱ دی شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه اکثر مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تنها در موارد معدودی برخی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را به صورت جزئی تغییر دادند.  

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۳۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۰۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه شنبه ۱۲ دی

سه شنبه در بورس کالا، ۳۵۸۴۷ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۷۰۰۰ تن به ورق سرد B و ۴۳۴۷ تن به ورق گرم و ۲۴۵۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

در بورس کالا، قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G در محدوده ۳۷۷۳۶ تا ۴۱۰۹۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

ورق سرد نیز سه شنبه در بورس کالا، با قیمت پایه ۳۳۴۷۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

سه شنبه در بورس کالا، از ۳۵۸۴۷ تن ورق عرضه شد، ۱۵۰۴۷ تن ورق مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۲۰۰۰ تن به ورق سرد، ۴۳۴۷ تن به ورق گرم B و ۸۷۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G امروز در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۰۵۲۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ورق سرد صنایع هفت الماس با قیمت میانگین موزون ۳۳۴۷۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق گرم مجتمع فولاد گیلان با قیمت میانگین موزون ۲۹۷۰۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد. ‍

سه شنبه ۱۲ دی شاهد ثبات نسبی توأم با برخی افت قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۲۵۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.  

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۳۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۹۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه ۱۳ دی

چهارشنبه در بورس کالا، ۳۰۰۹۵ تن تیرآهن، ۲۶۹۷۸۳ تن میلگرد، ۴۰۲۵ تن ناودانی، ۳۱۵۲ تن نبشی و همچنین ۸۵۰۰ تن ورق گرم عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۱۹۰۰۰ تا ۲۱۵۱۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه ( ۶ دی ۱۴۰۲) در محدوده ۱۹۰۰۰ تا ۲۱۵۷۰ تومان اعلام شده بود.

چهارشنبه در بورس کالا، ۲۰۱۶ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۰۹۶۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۴۳۶۸ تن میلگرد ۱۴ تا ۲۰ با قیمت پایه ۲۱۳۱۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۰۷۱۹ تن تیرآهن، ۲۳۷۵ تن ناودانی، ۱۷۰۰ تن ورق گرم، ۳۲۸۵۰ تن میلگرد و ۱۸۹۶ تن نبشی معامله شد.

چهارشنبه در بورس کالا، با قیمت میانگین موزون ۲۱۱۸۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۰۹۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۶ دی ۱۴۰۲، کاهش ۹۵ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۴۴ درصد داشت.

 چهارشنبه در بورس کالا، ۴۸۰ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت میانگین موزون ۲۰۹۶۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

چهارشنبه ۱۳ دی شاهد کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.  

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۳۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۹۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۰۱۹۰
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱