حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات|۲۰ دی

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات|۲۰ دی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 6 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۱۶ دی

شنبه در بورس کالا ۷۱۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۱۲۵۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۷۱۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

شنبه ۱۶ دی در اولین روز کاری هفته شاهد ثبات نسبی توأم با برخی افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۳۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۱۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

یکشنبه ۱۷ دی

یکشنبه در بورس کالا، ۵۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها به شرکت صبا فولاد خلیج فارس اختصاص داشت. قیمت پایه برای عرضه‌های شنبه آهن اسفنجی بریکت، ۱۴۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

شنبه در بورس کالا ۷۱۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۷۱۹ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه در بورس کالا ۵۰۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که از این میزان تنها ۵۰۰۰ تن متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه در بورس کالا، ۵۰۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس با قیمت ۱۴۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (نرخ پایه) مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است شنبه نیز در بورس کالا ۷۱۰۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین ۱۳۷۱۹ تومان به ازای هر کیلو مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه ۱۷ دی شاهد ثبات نسبی توأم با برخی نوسان قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش یا کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۳۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۱۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۱۸ دی

دوشنبه در بورس کالا، ۳۰۸۰۲۰ تن انواع ورق و ۱۸۱۶۴۵ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۸۰۰۰ تا ۱۸۹۹۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۱۱ دی ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۸۷۶۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۲۹۵۰۲۰ تن ورق گرم HR و ۶۰۰۰ تن ورق گالوانیزه و ۷۰۰۰ تن ورق رنگی نیز عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق گرم HR در بورس کالا، ۲۳۲۹۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق گالوانیزه ۴۰۰۵۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۳۰۵۶۷۰ تن انواع ورق فولادی مورد معامله قرار گرفت. از عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۱۸۱۶۴۵ تن بود نیز ۹۱۷۲۵ تن مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۱۸۷۷۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۱۱ دی ماه ۱۴۰۲)، افزایش ۱۳ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۰۶ درصدی داشته است.

معاملات ورق گرم HR فولاد مبارکه اصفهان، دوشنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۲۹۲۱۸ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) و معاملات ورق گالوانیزه همین شرکت با قیمت میانگین موزون ۴۰۰۵۲ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) انجام شد.

دوشنبه ۱۸ دی شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش یا افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۳۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۱۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

سه شنبه ۱۹ دی

سه شنبه در بورس کالا، ۷۲۰۰۰ تن تختال و ۴۳۳۰۰ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۶۰۰۰ تن به ورق سرد B و ۹۸۰۰ تن به ورق گرم و ۲۵۵۰۰ تن به ورق گالوانیزه G و ۲۰۰۰ تن به ورق قلع اندود اختصاص داشت.

در بورس کالا، قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G در محدوده ۳۷۷۳۶ تا ۴۰۵۳۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

ورق سرد B نیز امروز در بورس کالا، با قیمت پایه ۳۳۷۸۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

سه شنبه در بورس کالا، از ۴۳۳۰۰ تن ورق عرضه شده، ۱۴۸۰۰ تن ورق مورد معامله قرار گرفت. از معاملات امروز ورق در بورس کالا، ۱۶۰۰ تن به ورق سرد، ۲۱۵۰ تن به ورق گرم B و ۱۰۳۰۰ تن به ورق گالوانیزه G و ۷۵۰ تن به ورق قلع اندود اختصاص داشت.

تمامی ۷۲۰۰۰ تن عرضه تختال، امروز در بورس کالا متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

معاملات ورق گالوانیزه G سه شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۰۶۱۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ورق سرد صنایع هفت الماس با قیمت میانگین موزون ۳۳۷۸۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق گرم فولاد اکسین خوزستان با قیمت میانگین موزون ۲۹۴۷۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.  

سه شنبه ۱۹ دی شاهد ثبات نسبی توأم با برخی افت قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه بسیاری از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۵۰ تا ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو کاهش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۳۱۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۱۷۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه ۲۰ دی

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۸۶۷۳ تن تیرآهن، ۲۶۲۳۲۰ تن میلگرد، ۲۳۷۰ تن ناودانی، ۳۷۵۵ تن نبشی و همچنین ۸۰۶۴ تن ورق گرم عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۱۹۰۰۰ تا ۲۱۴۵۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۱۳ دی ۱۴۰۲) در محدوده ۱۹۰۰۰ تا ۲۱۵۱۶ تومان اعلام شده بود.

شرکت فراطرح فولاد چهارشنبه در بورس کالا، ۳۰۰۰ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۰۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۸۱۱۹ تن تیرآهن، ۱۷۲۵ تن ناودانی، ۹۴۶۴ تن ورق گرم، ۵۳۳۶۱ تن میلگرد و ۲۷۰۰ تن نبشی معامله شد.

معاملات میلگرد، چهارشنبه در بورس کالا، با قیمت میانگین موزون ۲۱۳۳۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۰۹۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد. قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۱۳ دی ۱۴۰۲، افزایش ۱۴۸ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۶۹ درصد داشته است.

چهارشنبه در بورس کالا، ۳۰۰۰ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت میانگین موزون ۲۰۸۵۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

۰۲۴۴
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱