حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۲۷ دی

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۲۷ دی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 6 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۲۳ دی

شنبه ۲۳ دی در اولین روز کاری هفته شاهد ثبات نسبی توأم با برخی نوسان عمدتاً مثبت قیمت‌ها در بازار آهن بودیم.

شنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۵۰ تا ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند.

البته در موارد معدودی نیز شاهد کاهش حدوداً ۲۰۰ تومانی قیمت میلگرد بودیم.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۳۲۲۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۱۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو است.

یکشنبه ۲۴ دی

یکشنبه در بورس کالا، ۵۱۵۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که ۵۰۰۰۰ تن از این عرضه‌ها به شرکت صبا فولاد خلیج فارس و ۱۵۰۰ تن از آن به صنعت فولاد شادگان اختصاص داشت.

قیمت پایه برای عرضه‌های یکشنبه آهن اسفنجی بریکت، به ترتیب ۱۳۱۳۶ و ۱۳۱۳۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

شنبه در بورس کالا ۹۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۲۲۷۱ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه در بورس کالا ۵۱۵۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که از این میزان تنها ۳۰۰۰۰ تن متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه در بورس کالا، ۲۸۵۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت شرکت صبا فولاد خلیج فارس با قیمت ۱۳۱۳۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (نرخ پایه) مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است روز شنبه نیز در بورس کالا ۹۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت میانگین ۱۲۲۷۱ تومان به ازای هر کیلو مورد معامله قرار گرفت.

یکشنبه ۲۴ دی شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۳۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۷۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۲۵ دی

دوشنبه در بورس کالا، ۵۱۰۰۰ تن تختال، ۵۰۰۰ تن انواع ورق و ۲۰۱۱۳۲ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۸۲۰۰ تا ۱۸۹۵۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۱۸ دی ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۸۷۷۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۶۵۶ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۲۰۰۰ تن ورق سرد B و ۳۰۰۰ تن ورق گالوانیزه نیز عرضه شد.

قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق سرد در بورس کالا، ۳۳۹۰۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و برای ورق گالوانیزه ۳۹۵۶۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه ۲۵ دی شاهد ثبات نسبی توأم با برخی نوسان عمدتاً مثبت قیمت‌ها در بازار آهن بودیم.

دوشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند.

البته معدودی از مبادی نیز دوشنبه نسبت به کاهش نسبی نرخ فروش میلگرد خود اقدام کردند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۳۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۲۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه در بورس کالا، ۵۱۰۰۰ تن تختال و ۳۰۰۰ تن ورق گالوانیزه مورد معامله قرار گرفت. از عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۲۰۱۱۳۲ تن بود ۱۱۹۸۱۱ تن مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون ۱۹۰۹۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۸۱۴ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۱۸ دی ماه ۱۴۰۲)، افزایش ۳۲۳ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱.۷۲ درصدی داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G فولاد مبارکه اصفهان، دوشنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۰۰۹۰ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) انجام شد.

سه شنبه ۲۶ دی

سه شنبه در بورس کالا، از ۳۷۴۶۴ تن ورق عرضه شد، ۱۸۱۶۴ تن ورق مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۴۲۵۰ تن به ورق سرد، ۸۰۶۴ تن به ورق گرم B و ۵۵۰۰ تن به ورق گالوانیزه G و ۳۵۰ تن به ورق قلع اندود اختصاص داشت.

معاملات ورق گالوانیزه G امروز در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۰۱۲۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ورق سرد فولاد غرب آسیا و با قیمت میانگین موزون ۳۳۹۰۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق گرم مجتمع فولاد گیلان با قیمت میانگین موزون ۲۷۹۷۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

سه شنبه ۲۶ دی شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۳۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۲۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه ۲۷ دی

چهارشنبه در بورس کالا، ۲۸۶۰۳ تن تیرآهن، ۲۹۹۷۸۶ تن میلگرد، ۲۶۱۰ تن ناودانی، ۳۲۶۶ تن نبشی و همچنین ۱۳۹۰۰ تن ورق گرم عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۱۹۰۰۰ تا ۲۱۵۵۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۲۰ دی ۱۴۰۲) در محدوده ۱۹۰۰۰ تا ۲۱۴۵۷  تومان اعلام شد. ورق گرم فولاد خوزستان چهارشنبه در بورس کالا با قیمت پایه ۲۹۴۷۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۴۰۰۸ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۱۲۸۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۳۴۲۷ تن تیرآهن، ۲۵۶۰ تن ناودانی، ۱۹۰۰ تن ورق گرم، ۷۰۱۸۳ تن میلگرد و ۲۱۷۶ تن نبشی معامله شد.

معاملات میلگرد، چهارشنبه در بورس کالا، با قیمت میانگین موزون ۲۱۵۶۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۳۵۰۴ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۲۰ دی ۱۴۰۲، افزایش ۲۳۰ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۱.۰۷ درصد داشته است.

 چهارشنبه در بورس کالا، ۴۰۰۸ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ فراطرح فولاد با قیمت میانگین موزون ۲۱۲۸۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

چهارشنبه ۲۷ دی شاهد ثبات نسبی توأم با برخی رشد قیمت‌ها در بازار آهن بودیم.

چهارشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۳۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۵۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۴۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۰۷۱
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱