حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۴ بهمن

حجم معاملات بورس کالای آهن‌آلات | ۴ بهمن

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 6 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحه «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

شنبه ۳۰ دی

شنبه در بورس کالا ۵۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی این عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه برای عرضه‌های آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا، ۱۱۴۵۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بود.

معاملات آهن اسفنجی شنبه در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۸۸۸ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

شنبه ۳۰ دی در اولین روز کاری هفته، شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم.

شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به انتهای هفته گذشته ۵۰ تا ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با انتهای هفته گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) شنبه تقریباً به ۲۳۹۵۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۶۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۵۱۶۵ تومان به ازای هر کیلو است.

یکشنبه ۱ بهمن

یکشنبه در بورس کالا، ۵۱۵۰۰ تن آهن اسفنجی بریکت عرضه شد که ۵۰۰۰۰ تن از این عرضه‌ها به شرکت صبا فولاد خلیج فارس و ۱۵۰۰ تن از آن به صنعت فولاد شادگان اختصاص داشت.

قیمت پایه برای عرضه‌های یکشنبه آهن اسفنجی بریکت، ۱۳۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

شنبه در بورس کالا ۵۹۰۰۰ تن آهن اسفنجی عرضه شد که تمامی عرضه‌ها متقاضی داشت و مورد معامله قرار گرفت. معاملات شنبه آهن اسفنجی در بورس کالا با قیمت میانگین ۱۳۸۸۸ تومان به ازای هر کیلو انجام شد.

یکشنبه ۱ بهمن شاهد ثبات نسبی توأم با برخی افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. یکشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ثابت نگه داشتند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) یکشنبه تقریباً به ۲۴۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۶۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۵۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه ۲ بهمن

دوشنبه در بورس کالا، ۹۰۰۰۰ تن تختال، ۲۰۰۰ تن ورق سرد B و ۱۴۷۴۰۰ تن شمش بلوم عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا، در محدوده ۱۸۲۰۰ تا ۱۹۱۴۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

هفته گذشته (۲۵ دی ۱۴۰۲)، معاملات شمش فولادی در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۱۹۰۹۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۸۱۴ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

دوشنبه ۲ بهمن شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. دوشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ۱۰۰ تا ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) دوشنبه تقریباً به ۲۴۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۲۷۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۵۳۶۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

دوشنبه در بورس کالا، ۲۰۰۰ تن ورق سرد B نیز عرضه شد. قیمت پایه برای عرضه‌های دوشنبه ورق سرد B در بورس کالا، ۳۳۹۷۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

دوشنبه در بورس کالا، ۹۰۰۰۰ تن تختال و ۳۵۰ تن ورق سرد B مورد معامله قرار گرفت. از عرضه‌های دوشنبه شمش فولادی در بورس کالا که ۱۴۷۴۰۰ تن بود ۱۰۱۲۲۵ تن مورد معامله قرار گرفت.

معاملات شمش فولادی دوشنبه با قیمت میانگین موزون  ۱۹۲۱۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۰۹۴۱ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون شمش فولادی در مقایسه با آخرین قیمت میانگین معاملات شمش (۲۵ دی ماه ۱۴۰۲)، افزایش ۱۱۶ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۰.۶۰ درصدی داشته است.

معاملات ورق سرد B فولاد غرب آسیا، دوشنبه در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۳۳۹۰۸ تومان به ازای هر کیلو (بدون احساب مالیات بر ارزش افزوده) انجام شد.

سه شنبه ۳ بهمن

سه شنبه در بورس کالا، ۴۱۹۳ تن ناودانی، ۲۸۶۷ تن نبشی و ۳۵۸۶۴ تن انواع ورق عرضه شد. از عرضه‌های سه شنبه ورق، ۹۰۰۰ تن به ورق سرد B و ۸۰۶۴ تن به ورق گرم و ۱۷۵۰۰ تن به ورق گالوانیزه G و ۱۳۰۰ تن به ورق قلع اندود اختصاص دارد.

در بورس کالا، قیمت پایه برای عرضه‌های سه شنبه ورق گالوانیزه G در محدوده ۳۷۷۳۶ تا ۴۰۲۶۴ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد.

ورق گرم B نیز سه شنبه در بورس کالا، با قیمت پایه ۲۳۲۴۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

سه شنبه در بورس کالا، از ۳۵۸۶۴ تن ورق عرضه شد، ۷۶۰۰ تن ورق مورد معامله قرار گرفت. از معاملات سه شنبه ورق در بورس کالا، ۲۴۰۰ تن به ورق سرد و ۵۱۰۰ تن به ورق گالوانیزه G و ۱۰۰ تن به ورق قلع اندود اختصاص داشت.

در بورس کالا، سه شنبه ۴۲۴۳ تن ناودانی و ۲۲۹۲ تن نبشی نیز مورد معامله قرار گرفت.

معاملات ورق گالوانیزه G امروز در بورس کالا با قیمت میانگین موزون ۴۰۵۰۳ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

سه شنبه در بورس کالا، ورق سرد فولاد غرب آسیا و با قیمت میانگین موزون ۳۳۹۷۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده (هم تراز با قیمت پایه اعلام شده) و معاملات ورق قلع اندود صنایع فولاد توان آور آسیا با قیمت میانگین موزون ۵۹۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

سه شنبه ۳ بهمن شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. سه شنبه تعدادی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ۵۰ تا ۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و تعدادی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) سه شنبه تقریباً به ۲۴۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۳۴۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۵۴۵۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

چهارشنبه ۴ بهمن

چهارشنبه در بورس کالا، ۳۲۳۱۷ تن تیرآهن، ۲۰۲۵۷۴ تن میلگرد و همچنین ۱۷۲۰۰ تن ورق گرم عرضه شد.

چهارشنبه قیمت پایه میلگرد آجدار در بورس کالا توسط شرکتها در محدوده ۲۰۰۰۰ تا ۲۱۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد. قیمت پایه میلگرد در آخرین عرضه (۲۷ دی ۱۴۰۲) در محدوده ۱۹۰۰۰ تا ۲۱۵۵۴ تومان اعلام شده بود. 

ورق گرم فولاد اکسین خوزستان چهارشنبه در بورس کالا با قیمت پایه ۳۰۲۲۵ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شده است.

چهارشنبه در بورس کالا، ۳۰۰۰ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت پایه ۲۱۶۵۱ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه کرد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۱۶۱۵۶ تن تیرآهن، ۱۶۵۰ تن ورق گرم، ۱۱۵۹۹۲ تن میلگرد معامله شد.

معاملات میلگرد، چهارشنبه در بورس کالا، با قیمت میانگین موزون ۲۲۲۸۷ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۲۴۲۹۲ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، انجام شد.

قیمت میانگین موزون میلگرد در مقایسه با قیمت میانگین موزون معاملات ۲۷ دی ۱۴۰۲، افزایش ۷۲۷ تومانی به ازای هر کیلو معادل ۳.۳۷ درصد داشته است.

معاملات ورق گرم فولاد اکسین چهارشنبه در بورس کالا با قیمت ۳۰۲۲۵ تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده انجام شد.

چهارشنبه در بورس کالا، ۳۰۰۰ تن میلگرد ۱۴، ۱۶، ۲۰ با قیمت میانگین موزون ۲۳۲۴۶ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده مورد معامله قرار گرفت.

چهارشنبه ۴ بهمن شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار آهن بودیم. چهارشنبه تعداد قابل توجهی از مبادی نرخ فروش میلگرد خود را در مقایسه با روز گذشته ۱۰۰ تا ۱۱۵۰ تومان به ازای هر کیلو افزایش دادند و برخی از مبادی نیز نرخ فروش میلگرد خود را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند.

قیمت متوسط میلگرد آجدار سایز ۱۴ تا ۳۲ (تحویلی درب کارخانه) چهارشنبه تقریباً به ۲۴۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو رسید. کف قیمت میلگرد آجدار در بازار در حدود ۲۳۴۰۰ تومان و سقف آن در حدود ۲۵۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بود.

۰۲۱۸
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱