کاهش قیمت 50 تا 200 تومان در هر شاخه تیرآهن اصفهان

کاهش قیمت 50 تا 200 تومان در هر شاخه تیرآهن اصفهان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۷ خرداد ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 1 دقیقه

کف قیمت تیرآهن اصفهان دیروز مورخ 6 خرداد ماه 1402 حدود 30500 تومان ثبت شده است. در مقایسه با قیمت هفتۀ گذشته، نرخ این مقطع فولادی پرطرفدار چیزی در حدود 50 الی 200 تومان کاهش داشته است.

البته باید گفت قیمت اصلی و رقابتی بعد از معاملات بورس کالا تعیین می‌شود؛ بنابراین باید منتظر ماند تا دید حجم معاملات سنگ آهن و آهن اسفنجی در بورس کالای ایران چقدر خواهد بود. به دنبال آن شرایط بازار آهن در هفتۀ پیش‌رو نز مشخص می‌شود.

در اردیبهشت‌ماه سال جاری قیمت تیرآهن اصفهان در بازۀ 32 هزار تومان در حال نوسان بود؛ اما با ورود به خردادماه، قیمت تیرآهن اصفهان در کانال کاهشی قرار گرفت و قیمت آن 31 هزار تومان و حتی پایین‌تر ثبت شده است.

کاهش قیمت تیرآهن ممکن است؟

چند هفته‌ای است که مشتریان عصرآهن از وضعیت بازار آهن در هفته‌های پیش‌رو خبر می‌گیرند. اینکه قیمت آهن‌آلات افزایش خواهد داشت یا کاهش؟

در پاسخ به این سؤالِ مشتریانی که سردرگم مانده‌اند و نمی‌توانند تصمیم قطعی برای خرید بگیرند باید گفت که نوسانات بازار آهن غیرقابل پیش‌بینی است و درحال‌حاضر شروع ثبت‌نام خودروی داخلی، بازار افزایشی را به تعویق انداخته است. برای شفاف‌تر شدن وضعیت بازار باید چند روزی صبر کرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن با شماره 0414180 تماس بگیرید یا به وب‌سایت عصرآهن مراجعه کنید.

۰۲۹۲
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱