عصرآهن، وب‌سایتی برای بررسی قیمت آهن آلات

عصرآهن، وب‌سایتی برای بررسی قیمت آهن آلات

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر به دنبال راهی آسان برای بررسی قیمت آهن می‌باشید تا از به‌روزترین قیمت انواع مقاطع نظیر میلگرد، تیرآهن و نبشی اطلاع داشته باشید این مقاله را تا انتها بخوانید.

در این مقاله قصد داریم فضایی را معرفی کنیم که قیمت آهن را به صورت لحظه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

معرفی عصرآهن

عصرآهن، بازار اینترنتی آهن و فولاد فضایی برای بررسی قیمت آهن‌آلات می‌باشد. با توجه به اینکه قیمت آهن روزانه در حال نوسان است و شاهد کاهش و افزایش زیادی در طول مقاطع زمانی مختلف هستیم، اطلاع از قیمت روز آهن و قیمت انواع مقاطع فولادی سخت‌تر شده است.

وبسایت عصرآهن فضایی است که روزانه و به صورت لحظه‌ای، قیمت آهن و انواع مقاطع فولادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید به آسانی قیمت روز آهن را در این وبسایت بررسی کنید. در ادامه شما را با نحوه بررسی قیمت آهن‌آلات در عصرآهن آشنا خواهیم کرد.

بعضی افراد ترجیح می‌دهند در خرید آهن‌آلات از روش خرید سنتی اقدام کنند یعنی به نزدیک‌ترین بازار آهن‌آلات مراجعه کرده و به صورت حضوری ثبت سفارش کنند.

بازارهای فروش آهن‌آلات محلی گسترده نیستند و محصولات محدودی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند. خریدار در این روش از خرید به مقاطع و تولیدکنندگان کمتری دسترسی دارد و ممکن است سایز میلگرد، تیرآهن و نبشی مورد نیاز موجود نباشد.

اما در خرید اینترنتی این‌گونه نیست. شما در خرید از بازار اینترنتی آهن می‌توانید به تولیدکنندگان و محصولات بیشتری دسترسی داشته باشید.

درست است، اعتماد به عاملیت فروش در طول زمان و براساس تجارب قبلی به دست می‌آید. به همین منظور عصرآهن با حضور بیش از 30 سال در صنعت فولاد و در بازار آهن ایران این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که خریدی بهینه و مقرون به‌صرفه خواهند داشت.

آغاز به فعالیت عصرآهن

همان‌طور که گفته شد مجموعه عصرآهن در صنعت آهن و فولاد بیش از 30 سال تجربه دارد. حضور در این صنعت با فروش انواع مقاطع آهنی همراه بوده است. تجربه‌های این چندین سال باعث شد تا بازار اینترنتی آهن و فولاد نیز آغاز به فعالیت کند.

از سال 98 تجارت الکترونیک عصرآهن آغاز به کار کرده است و فعالیت و فروش خود را در بستر آنلاین ادامه می‌دهد. این مجموعه به دلیل ارتباط موثری که با تولیدکنندگان معتبر فولاد کشور دارد می‌تواند بهترین راهنمای شما در این حوزه باشد.

بخوانید: در بازار آهن سال 1400 چه گذشت؟ | بررسی نوسانات قیمت آهن در یک سال گذشته

بررسی قیمت آهن‌آلات

بازار اینترنتی آهن و فولاد عصرآهن در راستای ارائه قیمت آهن نظیر قیمت میلگرد، قیمت تیرآهن، قیمت نبشی، قیمت ورق، قیمت ناودانی و قیمت پروفیل همچنین فروش این مقاطع در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان عرضه کند.

آهن‌آلات یکی از مصالح پرکاربرد و باارزش در صنایع مختلف است به طوریکه ادامه فعالیت برخی صنایع به وجود آهن بستگی دارد. از این رو اطلاع از قیمت آهن‌آلات برای بسیاری از کسب و کارها و افراد نیاز است.

در تعیین قیمت آهن‌آلات موارد بسیاری دخیل هستند. مواردی نظیر میزان عرضه و تقاضا، قیمت ارز، نرخ تورم، بورس کالا و بازه زمانی در قیمت آهن تاثیر دارد.

موارد گفته شده در قیمت کلی این محصول تاثیر دارند و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. قیمت آهن یا از طریق خود تولیدکننده و یا در بورس کالا تعیین می‌شود. تولیدکنندگان دولتی نظیر فولاد آذربایجان میانه از طریق بورس قیمت ارائه می‌دهند و تولیدکنندگان غیردولتی روزانه قیمت مقاطع تولید شده را به عاملیت‌های فروش اطلاع می‌دهند.

نحوه بررسی قیمت آهن‌آلات در عصرآهن

برای راحتی کاربران، آموزش تصویری زیر را برای شما مهیا کرده‌ایم. با بررسی آن می‌توانید روش‌های مختلف اطلاع از قیمت آهن در وبسایت عصرآهن را یاد بگیرید.

هر قسمت را با شماره روی تصویر مشخص کرده و توضیح مربوط به آن را نوشته‌ایم، بررسی کنید و هر سوالی داشتید از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

تصویر وبسایت عصرآهن

یک) نوار محصول

در این بخش با کلیک روی محصول مورد نظر می‌توانید به صفحه مربوط وارد شوید. نام هر محصول جداگانه نوشته شده و در صفحه هر کدام به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

  • انواع محصول
  • تولیدکنندگان
  • قیمت
  • وزن و سایزبندی
  • اطلاعات تکمیلی تولیدکننده

دو) برای اطلاع از قیمت آهن‌آلات، محصول مورد نظر را انتخاب کنید

آیکون هر یک از محصولات فولادی در این قسمت قرار داده شده است. با کلیک روی مقطع مورد نظر به صفحه مربوطه وارد شوید، قیمت و دیگر اطلاعات لازم را بررسی نمایید.

سه) آخرین قیمت‌های رسمی کارخانجات

در این بخش قیمت ارائه شده توسط تولیدکننده در وبسایت قرار داده می‌شود. در مقابل هر محصول می‌توانید سایزبندی، آخرین قیمت، زمان به‌روزرسانی و نمودار قیمت آن را مشاهده کنید. همچنین هر یک از محصولات میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی، ورق و پروفیل جداگانه دسته‌بندی شده است.

با استفاده از این سه مرحله می‌توانید قیمت آهن را در سریع‌ترین زمان بررسی کنید.

اگر می‌خواهید قیمت آهن و نمودارهای مربوط به هر محصول را بررسی کنید، به وبسایت عصرآهن مراجعه نمایید. نمودارهای قیمت در بازه‌های مختلف ماهانه، 3 ماه، 6 ماهه و یکساله قرار داده می‌شوند.

خرید آهن به قیمت عصرآهن

یکی از پیام‌های اصلی شرکت عصرآهن، خرید آهن به قیمت عصرآهن است. وبسایت عصرآهن نسبت به دیگر مراکز فروش آهن‌آلات قیمت مناسب‌تری ارائه می‌دهد.

اگر شما نرخ میلگرد، تیرآهن و دیگر مقاطع آهنی درج شده در وبسایت عصرآهن را با وبسایت‌ها و مراکز فروش دیگر مقایسه کنید، متوجه خواهید شد عصرآهن قیمتی مبتنی بر بازار رقابتی ارائه می‌دهد.

برای این منظور کافی است قیمت روز آهن را از وبسایت عصرآهن بررسی کنید و با قیمت بازارهای فروش آنلاین آهن مقایسه کنید.

نکته مهم در مورد قیمت مقاطع در عصرآهن این است که تمامی نرخ‌ها با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد.

همچنین باید اعلام کرد کارشناسان فروش ما برای اینکه خرید مقرون به صرفه‌ای داشته باشید شما را راهنمایی خواهند کرد. تا هم نزدیک‌ترین، مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین مقطع را انتخاب کنید.

چگونه از عصرآهن خرید کنیم؟

برای خرید از عصرآهن تنها کافی است از طریق شماره 0414180 با مجموعه تماس بگیرید و با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. در تماس با مجموعه مقاطع درخواستی خود را به همراه سایزبندی و نام تولیدکننده اعلام کنید.

کارشناسان ما بعد از استعلام موجودی و قیمت، اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین زمان بارگیری و زمان تحویل را به خریدار اطلاع خواهند داد. برای کسب اطلاعات کامل پیشنهاد می‌شود دانشنامه زیر را قبل از خرید آهن‌آلات مطالعه کنید.

بخوانید: راهنمای تصویری خرید آهن آلات از عصرآهن

به این ترتیب با یک تماس می‌توانید لیست آهن آلات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. فراموش نکنید که تیم عصرآهن، در ثبت خرید بهینه و مقرون به‌صرفه همراه شما است. همچنین شما می‌توانید هر سوالی داشتید از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.


جمع‌بندی

در وبسایت عصرآهن به‌روزرسانی قیمت میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی، ورق و پروفیل روزانه قرار داده می‌شود و تمام اطلاعات مورد نیاز به صنعت فولاد در اختیار کاربران می‌باشد. در این دانشنامه سعی داشتیم به معرفی عصرآهن و خدماتی که ارائه می‌دهد بپردازیم.

برای بررسی قیمت آهن به وبسایت عصرآهن مراجعه کنید و یا از طریق شماره 0414180 با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

۰۱۹۴۳
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱