جزئیات معاملات آهن در بورس کالا | 17 خرداد 1402

جزئیات معاملات آهن در بورس کالا | 17 خرداد 1402

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت،کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحۀ «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

اخبار معاملات آهن در بورس کالا

در بورس کالای چهارشنبه مورخ 17 خرداد سال 1402 در مجموع 183 هزار تن انواع میلگرد آجدار با نرخ میانگین 238,587 ریال، بدون ارزش افزوده روی سایت بورس کالا قرار گرفت. این نرخ 220 تومان بالاتر از نرخ میانگین هفته پیش است.

میزان آمار معاملۀ انجام‌شده از عرضه فوق حدوداً 49000 تن با نرخ میانگین موزون 240,199 ریال است. در بورس میلگرد این هفته حدوداً 27 درصد از عرضه فوق مورد معامله قرار گرفت.

اتفاق خاصی که در این هفته رخ داد، عرضه مناسب فولاد خراسان است. این کارخانه در تناژ بالا محصولات خود را عرضه کرد و مورد معامله قرار گرفت. معاملۀ بیش از ۱۳ هزار تن میلگرد آجدار خراسان در بورس کالا بدون رقابت و در قیمت پایه ۲۶،۰۶۰ تومانی با احتساب ارزش افزوده بود که باعث شد برخی از فروشندگان این کالا در بازار داخلی قیمت پایین‌تری را در بازار پیشنهاد دهند.

این هفته کف نرخ میلگرد آجدار در بازار داخلی حدوداً ۲۶،۲۰۰ تومان با احتساب ارزش افزوده بود.

در روز چهارشنبه، 17 خرداد 1402 در بورس کالا، ۱۲۴۵۲ تن تیرآهن، ۲۹۵۰ تن ورق، ۵۳۶۶۵ تن میلگرد، ۵۷۵ تن ناودانی و ۸۲۷ تن نبشی معامله شد.

۱۳۰۹
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱