جزئیات معاملات آهن در بورس کالا |هفته اول تیرماه 1402

جزئیات معاملات آهن در بورس کالا |هفته اول تیرماه 1402

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲
تاریخ به‌روزرسانی: ۱۰ تیر ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هر هفته اخبار بورسی را از وب‌سایت،کانال تلگرام و اینستاگرام عصرآهن دنبال کنید. برای دنبال کردن ما در فضای مجازی به صفحۀ «تماس با عصرآهن» مراجعه کنید.

معاملات هفتۀ اول تیر سال 1402

روز دوشنبه:

روز دوشنبه حدوداً مقدار 140 هزار تن شمش بلوم از بورس کالا با نرخ پایه میانگین 201,238 ریال بدون احتساب ارزش افزوده عرضه شده است.

توضیح اینکه نرخ پایه 204,179 ریال و کاهش حدود 295 تومان را شاهد هستیم. در روز دوشنبه، پنجم تیرماه ۱۴۰۲ حدود ۲۱،۶۴۵ تومان به ازای هر کیلوگرم با احتساب مالیات ارزش افزوده محاسبه شد.

در روز 5 تیرماه در بورس کالا، ۱۹۸۰۰ تن انواع ورق عرضه شده است که از این میزان، ۱۰۰۰ تن به ورق رنگی، ۴۰۰۰ تن به ورق سرد B و ۱۴۸۰۰ تن به ورق گالوانیزه G اختصاص دارد.

روز سه‌شنبه:

در روز سه‌شنبه ششم تیرماه قیمت پایه برای عرضۀ ورق سرد ۳۱۵۴۲ تومان به‌ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

قیمت پایه برای عرضۀ ورق گالوانیزه نیز در محدوده ۴۲۰۴۱ تا ۴۴۳۶۲ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است.

همچنین در بورس کالا ۲۰۰ تن شمش بلوم با قیمت پایه ۱۹۸۲۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه شد.

روز چهارشنبه:

در روز چهارشنبه مورخه ۷ تیر ماه ۱۴۰۲ به میزان ۲۹۵۸۸۵ تن میلگرد فولادی به قیمت پایه ۲۱۴۶۷ تا ۲۲۶۵۰ ریال بدون ارزش افزوده عرضه شد. قیمت پایه میلگرد در عرضه هفته گذشته (۳۱ خرداد۱۴۰۲) حدوداً ۲۱۲۸۴ تا ۲۲۷۳۶ تومان بود.  

در هفته اول تیرماه در بورس کالا، ۲۹۰۳۹ تن تیرآهن، ۲۹۵۸۸۵ تن میلگرد، ۲۳۰۰ تن ناودانی، ۳۶۸۰ تن نبشی و ۱۹۳۰۰ تن ورق گرم عرضه شد.

از این مقدار عرضه ۱۲۲۲۶ تن تیرآهن، ۷۵۰ تن ناودانی، ۴۵۰ تن ورق، ۴۱۶۹۳ تن میلگرد و ۷۴۴ تن نبشی معامله شده است.

۰۴۰۱
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.arrow
۴۱۸۰ - ۰۴۱