راهنمای خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

راهنمای خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰
تاریخ به‌روزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 5 دقیقه

خرید مستقیم میلگرد از کارخانه مزیت‌های بسیاری دارد که مقرون‌به‌صرفه بودن یکی از این موارد است. در ادامه با بررسی مزایای این روش خرید، خواهیم گفت که چگونه به‌طور مستقیم از تولیدکنندۀ موردنظر میلگرد بخریم. 

مزایای خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

کیفیت بهتر، قیمت کمتر و اطمینان بیشتر، از مزایای خرید مستقیم میلگرد از کارخانه است. علاوه بر موارد گفته شده، این روش خرید، دردسرهای کمتری خواهد داشت. 

بیشتر مشتریانی که با مجموعه عصرآهن برای خرید مقاطع آهنی تماس می‌گیرند، قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند.

خرید مستقیم میلگرد از کارخانه مزایای متعددی برای مشتریان دارد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

هزینه کمتر

به زبان ساده، زمانی که توزیع‌کننده بخشی از زنجیره تأمین و تولید باشد، هزینه کاهش می‌یابد. مواردی نظیر ارسال به انبار، ذخیره سازی در انبار، حمل و نقل و نیروی کار باعث ایجاد هزینه‌های اضافی می‌شود. 

خرید مستقیم به این معنی نیست که واسطه، درگیر فرآیند خرید نباشد و هزینه‌های مربوط به این مرحله به‌طور کامل حذف شود؛ بلکه در اصلاح هزینه‌های اضافی در فرایند خرید، تاثیر مثبت دارد. این کاهش هزینه هم به نفع خریدار است و هم تولیدکننده.

درواقع خریدار به‌جای خرید از نفر دوم یا سوم، مستقیماً از خود کارخانه ثبت سفارش می‌کند و این روشی مقرون‌به‌صرفه است.

ارتباط مستقیم با تولیدکننده میلگرد

مزیت دوم، ارتباط داشتن با تولیدکننده است. در خرید مستقیم میلگرد از کارخانه در صورت مغایرت محصول با فاکتور یا ناسالم بودن مقطع، خود کارخانه پاسخ‌گو است و مسئول رسیدگی به سفارش شما تولیدکننده خواهد بود. 

ارتباط مستقیم با کارخانه یکی از بهترین مزیت‌ها است. با خرید مستقیم میلگرد از کارخانه افراد کمتری واسط بین خریدار و فروشنده هستند و سردرگمی کمتری ایجاد می‌شود. برای دریافت آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها از سازنده نیز موانع کمتری وجود خواهد داشت. 

اگر قصد خرید مستقیم میلگرد از کارخانه را دارید، عصرآهن با بیش از 30 سال تجربه در زمینه فروش آهن آلات، عاملیت فروش مناسبی است. ما با دارا بودن زیر ساخت‌های قوی برای تحویل مستقیم مقاطع آهنی در بازۀ زمانی مناسب، می‌توانیم فرآیند خرید میلگرد شما را آسان کنیم.

مدیریت حمل‌ونقل

تولیدکننده در ارسال محصولی که از انبارهای شخصی بارگیری می‌شود نظارتی ندارد و مشکلات کیفی و تأخیر در حمل‌ونقل به کارخانه مربوط نمی‌شود. خریدار نیز نمی‌تواند مشکلات به‌وجود آمده را از کارخانه پیگیری کند.

اما در ارسال مستقیم از کارخانه تمامی فرآیند بارگیری و ارسال بر عهده تولیدکننده خواهد بود. اگر بار ارسالی از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، تولیدکننده ملزم به رسیدگی است.

نکتۀ مهم: تنها موردی که در خرید مستقیم میلگرد از کارخانه به عنوان محدودیت به حساب می‌آید این است که در خرید از تولیدکننده، ثبت سفارش برای تناژ کم امکان‌پذیر نیست و حداقل سفارش و خرید مستقیم از کارخانه یک ظرفیت یعنی 22 تن است.

بخوانید: راهنمای خرید میلگرد | شرایط خرید از عصرآهن

نحوه خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

با توجه به اینکه خرید میلگرد از کارخانه چالش‌های زیادی دارد، بسیاری از افراد توانایی خرید مستقیم از تولیدکننده را ندارند. ازاین‌رو شرکت‌ها و عاملیت‌های فروش نمایندۀ خرید مستقیم از کارخانه از طرف مصرف‌کننده خواهند بود.

برای خرید مستقیم میلگرد از کارخانه با شماره 0414180 تماس بگیرید.

مراحل خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

مراحل زیر را در خرید میلگرد از کارخانه انجام دهید:

  1. ابتدا باید لیست سفارش خود را همراه با نام تولیدکنندۀ مدنظر به واحد فروش ارسال کنید.
  2. در انتخاب تولیدکننده، کارشناسان فروش می‌توانند شما را راهنمایی کنند.
  3. واحد فروش بعد از تأیید و موجودی گرفتن از کارخانه مدنظر، شما را در خرید راهنمایی خواهد کرد. در این مرحله اگر نیاز داشتید تا درباره تولیدکنندگان میلگرد و موقعیت مکانی آن‌ها اطلاعات کسب کنید، به وب‌سایت عصرآهن مراجعه کنید.
  4. سپس فاکتور با احتساب قیمت کارخانه و هزینه باربری برای شما ارسال خواهد شد.
  5. ثبت فاکتور و پرداخت هزینه مراحل پایانی خرید است. پس از تکمیل مدارک لازم، سفارش شما از درب کارخانه به محل پروژه بارگیری و ارسال می‌شود.
  6. در صورتی که حجم خرید بیشتر از 22 تن باشد سفارش مستقیم از کارخانه خواهد بود. در غیر این صورت کارشناسان فروش عصرآهن بهترین راهکار را به شما پیشنهاد خواهند داد.

نکته مهم: در نظر گرفتن زمان تحویل بار از کارخانه از جمله نکات مهمی است که در هنگام خرید میلگرد از کارخانه باید در نظر گرفته شود. بعد از تحویل بار، محاسبه وزن و کنترل نوع میلگرد باید در حضور راننده بار انجام شود.

تصویر مراحل خرید مستقیم میلگرد از کارخانه

آیا خرید میلگرد از کارخانه به‌صرفه‌تر است؟

اینکه خرید میلگرد از کارخانه به‌صرفه است یا از انبارهای آهن فروشی بستگی به چند دلیل عمده دارد. با توجه به محدودیت‌هایی که در خرید مستقیم از کارخانه وجود دارد بنابراین نمی‌توان ارجح بودن یکی از این دو روش خرید را مشخص کرد.

در هر صورت در خریدهای کم حجم بایستی از انبار سفارش گرفته شود. در سفارشات حجیم قطعا بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین انتخاب، خرید مستقیم از کارخانه است. برای آشنایی با محدودیت‌های خرید میلگرد از کارخانه بر روی لینک کلیک کنید.

خرید میلگرد از کارخانه میانه

کارخانه میانه با تولید میلگرد آجدار در سایزهای بزرگ یعنی سایز 14، 16، 22 و 25 سبد موجودی خود را تکمیل می‌کند. برای خرید و بررسی قیمت میلگرد میانه روی لینک کلیک کنید. بعد از ثبت سفارش، بارگیری توسط خود کارخانه انجام خواهد شد و به مقصدهای مورد نظر ارسال می‌شود. 

مجموعۀ عصرآهن به دلیل روابط طولانی مدت با کارخانۀ فولاد آذربایجان میانه، یکی از معتبرترین عاملیت‌های فروش این تولیدکننده است. برای اطلاع از فروش ویژه میلگرد میانه با ما در ارتباط باشید.

مشاوره و خرید از عصرآهن

برای خرید میلگرد از درب کارخانه، بررسی قیمت روز میلگرد و دیگر آهن آلات به وب‌سایت عصرآهن مراجعه کنید و یا از طریق شماره 0414180 در تماس باشید.

سؤالات متداول

چرا خرید میلگرد از کارخانه به‌صرفه‌تر است؟

در خرید مستقیم از کارخانه چون واسطه‌ای بین فروشنده و خریدار نیست، قیمت نهایی به‌صرفه‌تر خواهد بود.

محدودیت حجم خرید میلگرد از کارخانه چقدر است؟

در خرید مستقیم میلگرد از کارخانه حداقل خرید 22 تن است.

۲۲۴۴۳
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱