نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و صنایع وابسته در تبریز در حال برگزاری است

نمایشگاه بین المللی متالوژی فولاد و صنایع وابسته در تبریز در حال برگزاری است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
تاریخ به‌روزرسانی: ۸ مرداد ۱۴۰۱
زمان مطالعه: 1 دقیقه

این نمایشگاه با هدف آشنایی با شرکت‌های جدید و محصولات صنایع فولاد، معدن و فلزات از تاریخ 12 تا 15 مرداد 99 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز در حال برگزاری می‌باشد. شما بازدیدکنندگان عزیز می‌توانید تا تاریخ 15 مرداد 99 از ساعت 16 الی 22 در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز از این نمایشگاه دیدن فرمایید. توجه کنید که  ورود برای عموم آزاد و رایگان می‌باشد و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت می‌شود.

همینطور نمایشگاه متالوژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته با توزیع ماسک رایگان و ضدعفونی کننده و با اخذ مجوز رسمی از کارگروه توسعه صادرات، تمامی تلاش خود را برای ایجاد فضایی بهداشتی انجام می‌دهد. 

نمایشگاه مواد و متالوژی

این نمایشگاه فرصت خوبی را برای تولیدکنندگان و صنایع فولادی کشور فراهم می‌کند تا به خوبی تولیدات و توانایی‌های خود را عرضه و با دیگر فعالان صنعت فولاد و معدن ارتباط برقرار نمایند. این نمایشگاه از دیروز فعالیت خود را شروع کرده و تا به الان استقبال خوبی از آن به عمل آماده است.

این نمایشگاه از بخش‌های آهن و فولاد، ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری، فلزات غیرآهنی، معدن و صنایع معدنی تشکیل شده است و شرکت‌ها و تولیدکنندگان مطرحی از کشور همچون صنایع فولاد شهریار(شرکت ذوب نورد توانا رام)، مجتمع صنعت فولاد بناب، شرکت فولاد ارس تبریز و شرکت ریخته‌گری سهند ذوب و فولاد مهر سهند در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه مواد

در روزهای اول نمایشگاه دکتر علی جهانگیری، معاون اقتصادی استاندارد آذربایجان شرقی و جناب مهندس ماهوتی، مدیر عامل محترم نمایشگاه بین المللی تبریز از این نمایشگاه بازدید کردند و در جریان توانمندی‌ها و تولیدات شرکت‌های فولادی قرار گرفتند.

تمامی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه محصولات فولادی از جمله میلگرد با کیفیت و با مشخصات فنی استاندارد را به بازار عرضه می‌کنند. ما قبلا در مورد مشخصات فنی میلگرد ها بر اساس استاندارد ملی ایران 3132 در دانشنامه عصرآهن صحبت کرده‌ایم، برای مطالعه مطلب روی "مشخصات فنی میلگرد" کلیک کنید.

بخوانید: گزارشی از هجدهمین نمایشگاه بین المللی متافو

۰۱۱۳۹
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱