تولیدکنندگان ناودانی | 12 تولیدکننده ناودانی در ایران

تولیدکنندگان ناودانی | 12 تولیدکننده ناودانی در ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱
تاریخ به‌روزرسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 8 دقیقه

اطلاع دارید در کشور ما چند کارخانه تولید فولاد وجود دارد؟ و از بین آنها چند کارخانه ناودانی به تولید مقطع ناودانی مشغول هستند؟ در ادامه می‌خواهیم تمام تولیدکنندگان ناودانی ایران را معرفی کنیم تا با شناخت دقیق محصول و موقعیت آنها خریدی مناسب داشته باشید.

ناودانی مقطعی روباز می‌باشد که از دو بال و یک جان تشکیل شده است. تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان ناودانی در ایران مشغول به تولید و عرضه آن در بازار داخل و خارج ایران می‌باشند. هر کدام از کارخانجات تولید ناودانی محصولات متعددی تولید می‌کنند.

برای خرید انواع ناودانی بایستی از تولیدکننده، نوع سایز تولید شده، کیفیت و موقعیت جغرافیایی آن کارخانه اطلاع داشته باشید. برای این منظور، متن پیش‌رو مربوط به معرفی تولیدکنندگان ناودانی می‌باشد.

گروه صنعتی شکفته مشهد

از تولیدکنندگان ناودانی می‌توان گروه صنعتی شکفته مشهد را نام برد. این کارخانه از سال 1330 در زمینه ریخته‌گری و ساخت انواع لوازم فلزی شروع به کار کرد. تولید انواع ماشین‌آلات، قطعات خودرو و قطعات ریلی از جمله محصولات و تولیدات این کارخانه بوده است.

با گذشت سال‌ها کارخانه شکفته مشهد با افزودن محصولات دیگر خط تولید خود را گسترش داد. محصولاتی نظیر تولید ناودانی شکفته مشهد، نبشی شکفته مشهد، سپری، بیلت و ساخت دیگر فلزات اساسی در سبد تولیدات این کارخانه قرار دارد.

ناودانی شکفته مشهد بیشتر در دو سایز 60 × 6000 و 80 × 6000 متری تولید می‌شود. این ناودانی‌ها در طول استاندارد 6 متر به بازار عرضه می‌شوند. همچنین به سفارش مشتری ممکن است در طول 12 متری نیز تولید شود.

این کارخانه در 20 کیلومتری جاده قوچان-مشهد قرار دارد. ارسال ناودانی شکفته مشهد به شهرهای اطراف خراسان مقرون به‌صرفه‌تر خواهد بود.

برای بررسی بهتر ناودانی شکفته مشهد و جدول سایز بندی آن روی لینک " گروه صنعتی شکفته" کلیک کنید. قیمت، سایزبندی، ابعاد و دیگر اطلاعات تکمیلی در صفحه این کارخانه در وبسایت عصرآهن قرار داده شده است.

فولاد ناب تبریز

دومین تولیدکننده از تولیدکنندگان ناودانی، از کارخانجات شمال‌غرب کشور می‌باشد. فولاد ناب تبریز با در برداشتن چندین زیرمجموعه به تولید انواع مقاطع فولادی می‌پردازد.

ناودانی، نبشی و تیرآهن از جمله محصولات تولیدی این کارخانه می‌باشد. ناودانی فولاد ناب بیشتر به اسم ناودانی تبریز یا ناودانی ناب تبریز در بازار آهن شناخته می‌شود.

ناودانی ناب تبریز در دو نوع سبک و سنگین اروپایی تولید می‌شود. نوع ناودانی سبک کارخانه ناب در سایزهای 10، 12، 14 و 16 به تولید می‌رسد. ناودانی سنگین نیز در سایزهای 8، 12، 14، 16 و 18 تولیده و عرضه می‌شود. مصرف‌کنندگان با توجه به نیاز سازه و پروژه یکی از انواع ناودانی را انتخاب کرده و استفاده می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ناودانی ناب تبریز و بررسی قیمت و سایزبندی آن روی لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است کارخانه فولاد ناب تبریز در شهرک سلیمی شهر تبریز واقع شده است و به پروژه‌های شمال‌غرب کشور نزدیک بوده و هزینه ارسال مقرون به‌صرفه خواهد بود.

بخوانید: آشنایی با ناودانی سبک و سنگین | بررسی تفاوت این دو مقطع

تصویر ناودانی

فولاد نصر آذربایجان

از دیگر تولیدکنندگان ناودانی واقع در شمال‌غرب کشور، کارخانه فولاد نصر آذربایجان می‌باشد. این کارخانه نبشی و ناودانی در ابعاد استاندارد تولید می‌کند. ناودانی نصر آذربایجان در دو نوع سبک و سنگین ساخته می‌شود و بیشتر در ابعاد 8 و 10 به بازار آهن ایران عرضه می‌شود.

ناودانی فولاد نصر آذربایجان را می‌توانید در طول 6 و متری و 12 متری تهیه نمایید. موقعیت این کارخانه نیز در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، شهرک سلیمی واقع است.

روی لینک فولاد نصر آذربایجان کلیک کنید و به صفحه مربوط به این کارخانه در وبسایت عصرآهن مراجعه کرده و انواع ناودانی و سایز اطلاعات تکمیلی مربوط به آن را بررسی نمایید.

نورد آریان فولاد

نورد آریان فولاد از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی می‌باشد. میلگرد، نبشی، ناودانی، تیرآهن، ورق، ریل و انواع شمش از جمله محصولاتی است که کارخانه آریان فولاد در سابقه تولید خود داشته است.

ناودانی آریان در دو سایز 10 و 12 و در ابعاد 100 × 6000 و 120 × 6000 تولید می‌شود. طول ناودانی آریان فولاد اصولا براساس استاندارد، 6 متر است.

برای بررسی لحظه‌ای قیمت ناودانی آریان و اطلاع از سایزبندی و وزن آن روی نورد آریان فولاد کلیک کنید. این کارخانه در استان قزوین واقع شده است.

لازم به ذکر است برای خرید نبشی و ناودانی آریان، بهتر است از خود کارخانه اقدام به ثبت سفارش کنید. برای این‌کار می‌توانید با مجموعه عصرآهن در تماس باشید.

فولاد البرز ایرانیان

فایکو یا فولاد البرز ایرانیان از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد است که در سال 1/5 تن انواع مقاطع فولادی تولید می‌کند. این کارخانه علاوه‌بر ناودانی به تولید نبشی، میلگرد و تیرآهن نیز می‌پردازد.

ناودانی فایکو در دو نوع UPE و UPN تولید می‌شود. برای خرید ناودانی فایکو بهتر است قبل از خرید موجودی کارخانه را بررسی نمایید.

فولاد البرز ایرانیان در استان مازندران، شهر ساری واقع می‌باشد و از موقعیت نزدیکی به پروژه‌های منطقه شمالی کشور دارد.

ناودانی UPE 100 و UPE 300 همچنین UPN 100 و UPN 300 از جمله تولیدی‌های ناودانی فایکو است که در بازار صنعت آهن ایران یافت می‌شود.

صنایع فولاد کوهپایه

شرکت فولاد کوهپایه در سال 1379 با هدف تولید انواع مقاطع فولادی تاسیس شد. از جمله محصولات تولیدی این شرکت تسمه، سپری، نبشی، ناودانی، ریل و چهارگوش می‌باشد.

ناودانی کوهپایه و نیز دیگر مقاطع تولیدی این کارخانه براساس استاندارد ملی تولید می‌شود. استاندارد تولید ناودانی کوهپایه شماره 4477 می‌باشد. علاوه‌بر آن این مقاطع دارای کیفیت ISO 9001-2015 است. 

این کارخانه در استان اصفهان، شهرک صنعتی شرق قرار دارد. باید اشاه کرد فولاد کوهپایه از جمله تولیدکنندگان ناودانی 30، 40 و 50 است که براساس استانداردهای اروپایی تولید می‌شود. طول ناودانی کوهپایه 6 متر است.

ناودانی کوهپایه همان ناودانی اسپیرال است که از سال 1384 تغییرنام داد و با نام کوهپایه به فعالیت خود ادامه داد.

فولاد البرز غرب

مجتمع فولاد غرب در استان زنجان و در نزدیکی شهرستان ابهر واقع شده است. محصولات تولیدی این کارخانه نبشی، ناودانی، شمش، تیرآهن، میلگرد و سنگ آهن می‌باشد.

ناودانی فولاد البرز غرب با نام ناودانی ابهر در بازار آهن و در صنعت آهن‌فروشی معروف است. انواع ناودانی ابهر ناودانی سبک ایرانی و ناودانی سنگین اروپایی می‌باشد.

کارخانه تولید ناودانی ابهر از جمله بهترین تولیدکنندگان ناودانی در ایران می‌باشد که طبق استانداردهای ملی و اروپایی محصولات خود را تولید و عرضه می‌کند. ناودانی ابهر در طول 12 متری تولید می‌شود.

مگا استیل ایوانکی

در استان سمنان تنها یک کارخانه تولیدکننده فولاد وجود دارد که یکی از تولیدکنندگان ناودانی در ایران است. مگا استیل ایوانکی در زمینه تولید نبشی و ناودانی در صنعت آهن و فولاد طرفداران زیادی دارد.

این کارخانه با تولید انواع مقاطع سنگین و سبک، ظرفیت تولید سالانه 120 هزار تن در سال دارد. ناودانی مگا استیل توسط تجهیزات و ماشین‌آلات روز دنیا تولید می‌شود و در سایزهای مختلف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

مگا استیل ایوانکی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان فولاد داخل و خارج و کشور می‌باشد. برای بررسی جدول ناودانی مگا استیل روی لینک کلیک کنید.

تصویر مقطع ناودانی

صبا فولاد منظومه اصفهان

یکی دیگر از تولیدکنندگان ناودانی در استان اصفهان، صبا فولاد منظومه می‌باشد. این کارخانه با هدف تولید انواع مقاطع فولادی و ساختمانی در سال 1389 تاسیس شد. انواع نبشی، ناودانی و مقاطع سبک از جمله محصولات تولید صبا فولاد می‌باشد.

ناودانی صبا فولاد در انواع سایز 60 تا 100 تولید می‌شود که از طریق انبارهای فروش آهن یا خود کارخانه می‌توان ثبت خرید کرد.

استاندارد تولید این کارخانه برای ناودانی سبک براساس استاندارد روسی و برای ناودانی سنگین براساس استاندارد اروپایی می‌باشد.

فولاد مهر سهند

فولاد مهر سهند از دیگر تولیدکنندگان ناودانی در ایران است که در شمال‌غرب کشور و شهر تبریز واقع شده است. بیشترین سایز تولیدی ناودانی مهر سهند سایز 8، 10 و 12 می‌باشد که در طول 6 متری تولید و عرضه می‌گردد.

برای خرید از فولاد مهر سهند و بررسی مقاطع آن با مجموعه عصرآهن در تماس باشید. بیشترین محصول تولیدی فولاد مهر سهند، انواع قوطی و پروفیل می‌باشد.

فولاد الماس یزد

فولاد الماس یزد از تولیدکنندگان ناودانی در استان یزد، شهرک صنعتی فولاد اشکذر می‌باشد. این کارخانه در سال 1394 شروع به تولید انواع نبشی و ناودانی کرده است و در حال حاضر با ظرفیت تولید 6 هزار تن در سال انواع نبشی و ناودانی تولید و عرضه می‌کند.

بیشترین تولید ناودانی الماس یزد، تولید ناودانی در سایز 10 الی 16 می‌باشد. ناودانی و نبشی تولیدی این کارخانه توسط فولاد ST37  و با استفاده از فرآیند نورد گرم ساخته می‌شود.

فولاد اشتهارد

یکی دیگر از تولیدکنندگان ناودانی، مجتمع فولاد اشتهارد است که در استان البرز قرار دارد. این کارخانه فعالیت خود را با تولید سایزهای مختلف نبشی آغاز کرد. سپس با گسترش کارخانه، تولید انواع ناودانی و تیرآهن را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرد. طول ناودانی اشتهارد 6 متر می‌باشد.

برای بررسی تولیدکنندگان ناودانی روی نقشه روی لینک کلیک کنید و به صفحه مربوطه وارد شوید. روی نقشه ایران، موقعیت تمام تولیدکنندگان فولاد مشخص شده است.

جمع‌بندی

12 مورد از تولیدکنندگان ناودانی داخلی معرفی شد تا با شناخت آنها خریدی مناسب داشته باشید. در صورت نیاز به ثبت خرید برای انواع ناودانی می‌توانید با مجموعه عصرآهن در تماس باشید.

همچنین برای بررسی قیمت ناودانی و اطلاع از نرخ روز آن به وبسایت عصرآهن سر بزنید و یا با شماره 04133250280 در تماس باشید. کارشناسان بخش فروش راهنمای شما خواهند بود تا خریدی مناسب داشته باشید.

۱۲۶۷۸
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱