صادرات میلگرد نیشابور به سوریه

صادرات میلگرد نیشابور به سوریه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱
تاریخ به‌روزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

روابط عمومی شرکت فولاد خراسان طی یک بیانیه‌ای اعلام کرد: مجتمع فولاد خراسان اولین محموله صادراتی میلگرد این کارخانه را به سوریه ارسال کرد. وزن این محموله ارسالی در حدود 2 هزار تن می‌باشد.

با توجه به اینکه بازسای کشور سوریه آغاز شده است و تجار همسایه و دست اندرکاران ساخت و ساز از کشورهای مختلف در سازندگی کشور سوریه مشارکت کرده‌اند؛ خرید مقاطع فولادی از کشورهای دیگر نیز شروع شده است.

محبوبیت مقاطع تولیدی کشور ایران در منطقه منجر به انجام صادرات میلگرد به سوریه شده است.

با توجه به اظهارات کسری غفوری؛ خوشنامی مجتمع فولاد خراسان و سابقه و اعتبار محصولات این کارخانه در کشورهای همسایه، تقاضاها برای میلگرد از فولاد خراسان ثبت شده است.

وی با اشاره به کیفیت و استاندارد بالای میلگرد نیشابور، از فولاد خراسان به عنوان یکی از برندهای معتبر تولید محصولات فولادی در خاورمیانه نام برد.

همچنین اشاره کرد: این تولیدکننده در سال گذشته بیش از 120 هزار تن مقاطع فولادی به کشورهای همسایه، آفریقا و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کرده است.

ثبت سفارش خرید برای کشور سوریه در اواخر سال 1400 انجام شده است و بخشی از بار قبل از عید نوروز و مابقی بعد از تعطیلات ارسال شده است.

برای بررسی قیمت میلگرد و دیگر مقاطع آهنی به وبسایت عصرآهن مراجعه کنید. جهت خرید مقاطع فولادی نیز می‌توانید با واحد فروش از طریق شماره 0414180 در تماس باشید.

۰۵۸۱۲
برای مشاوره و خرید با ما
تماس بگیرید.
۴۱۸۰ - ۰۴۱